Gå til innhold

Hvor solid er håndtaket på OTH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder håndtaket å dra vogna opp 5 trappetrinn med 1 åringen i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) Så absolutt og mer til! Du kan nok trekke den opp trappetrinn til du blir lei ;) Og håndtaket vil være fortsatt like solid.

Meget solid vogn, god kvalitet.

Skrevet

Ja for all del. Har dratt den opp trappa her (6 trinn) ørten ganger og det har ikke blitt slarkete eller noe, så det holder!!

Skrevet

de slet med håndtakene på 04/05/06 modellene, de som hadde grå knotter. Mye presse på det i sverige bl.a. hvor flere hadde gått i stykker. Etter dette har de forsterket håndtakene og de er laget av den sterkeste plasten som fins tror jeg. så ikke noe problem, men pass på at det ikke er grå knotter hvis du kjøper brukt.

Skrevet

Håndtaket er solid. Det er sterkt og er i tillegg forsterket med noe stål på sidene.

Men jeg ville aldri dratt en vogn etter kun håndtaket opp trapper, uansett hvilket merke det er. Unødvendig slitasje på vognen, og da tenker jeg ikke bare håndtak men hele understellet.

Tar jeg vogna opp trapper så holder jeg i selve rammen på vognen, altså under reguleringen på håndtaket. Får mye bedre grep på vogna, mindre sjanse for at den tipper, slipper å bekymre meg for at håndtaket skal knakke (for det KAN jo skje) og får roligere bevegelser så føler ikke det blir så belastning på vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...