Gå til innhold

Glukose :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege i går, fikk beskjed om at jeg hadde litt sukker i urinen..Tok urinprøven før jeg la meg, grunnet kvalme på morgenen..To timer før jeg tok den spiste jeg nybakt brød med smør og sukker på..(kanskje ikke det smarteste). Prøvde å si til legen at dette er ikke noe jeg pleier å gjøre, men hun hørte ikke på meg.. Videre så var SF målet litt over den normalen, noe som gjorde henne engstelig visstnok..Må jeg virkelig ta den testen en gang til? Spydde sist, orker ikke drikke det sukker vannet en gang til..

Fortvilet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke levere en urin prøve med morgen urin i morgen og se hva utslaget blir da?

Om det er utslag på sukker så bør du ta den testen, er det ikke så prøv å få igjennom at du ikke trenger.

Vi med "ekstra polstring" på magen har ofte litt høyere sf-mål. Jeg ligger veldig høyt, men ungen min er ikke så stor forde :) Ikke har jeg noe som helst tegn på dia heller.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar, jo det var en god ide:) Tror jeg skal prøve på det gitt.Godt å høre at det er flere av oss som ligger litt over sf-målene. Bare for at en har litt ekstra her og der blir en liksom sett ned på virker det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...