Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med dette?

Evt hvor får man kjøpt det?

Tenkte det kunne være lurt å ha med til syden:)

Skrevet

Jeg har fått ett i vervepremie i goboken. En venninne av meg ringte dit å fikk kjøpe det, da hun ikke er medlem.

Jeg leitet i mange butikker uten å finne.

Det er kjempe lettvint å ha med :)

Skrevet

Før i tiden hadde jysk noe de kalte strandtelt til ca 200,-

Det er en slags liten gapahuk, godt egna til små barn,

men det er uten bunn da.

Hadde også leketelt som ligner litt på goboken-teltet,

men er med tunnell, tror det lå på ca 400,-

(jobba der for noen år siden, men teltsortimetet forandra seg ikke så mye fra år til år.)

Skrevet

Vi kjøpte det på en Ekstra Leker butikk, finnes åsså på Brio butikka. Hadde det med oss til Syden, men brukte bare litt. Det du må være obs på, e at det blir knallvarmt nedi det fordi det blir så lunt. Vi va i Tyrkia og der va det rundt 35 grader, å det va sjelden vi kunne ha han oppi den. Selv når han lå i den under parasoll, kan jo uansett ikke ha den direkte i sola da den blir knallvarm. Egentlig litt merkelig oppfinnelse, som burde utbedres i storgrad. Den passe nok best her i Norge på stranda, når det e sommer temperatur rundt 20 grader:) Ellers har vi brukt den både på båttur, og i lavvo til seng så den e veldig anvendelig til andre ting:)

Skrevet

Kjøpte et på Jyski sommer til 75 kr,funket helt flott! Men det kan bli litt varmt inni der som nevnt over..

Skrevet

Det som er bra med goboken sitt er at det er UV beskyttet og 50+ merket

Skrevet

Europris har sånn halvt telt med myggnetting 149,-.

Jysk har samme uten myggnetting.

Og Babyshop har pop-up telt m/UV beskyttelse og madrass. Kan brukes som reiseseng. Pakkes sammen til en liten veske på ca 2.5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...