Vannmann35 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg har en forkjærlighet for dette navnet, kanskje fordi jeg kjenner to herlige eldre damer som heter dette :-) Mannen min liker det også litt, men visse familiemedlemmer steiler... Derfor veldig i tvil om det kan brukes eller er helt ut? Glad for tilbakemelding!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hot Ikke hør på familiemedlemmer. De venner seg til det.
Tinama Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Not-syntes jeg. Men ville brukt det navnet du og mannen liker best,uten å tenke på hva resten av familien mener.
prebs Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Not - synes jeg også. For meg er det litt, ja, nettopp Harry.
(Oktober) Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg sier not.. for meg er det i samme gate som Gunn, Birgit, Annbjørg og Nina.. Navn jeg ikke synes er fint i noen aldersgrupper..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Not, men ikke det verste jeg har hørt. Ser for meg en gammel dame med fargerike klær, stokk og en diger hatt.
sonne Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Not - det synes jeg rett og slett er et mindre pent navn
Vannmann35 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2008 Morsomt dere oppfatter det som harry... De to Harriet'ene jeg kjenner er vel heller og betrakte som "fine fruer", men på en kul måte - mer humørfylte og stilige damer skal man lete lenge etter! Tar gjerne i mot flere meninger om harry eller stilig!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Jeg synes Harriet er stilig. Minner om en litt ordentlig og strøken frøken - og synes det ikke er harry i det hele tatt (de som synes det er harry har nok det fra forstavelsen i navnet - som er "harri"). Jeg synes det er flott og feminint, og du kan trygt bruke det Alle kan ikke hete Leah, Thea, Emma og Anna
allabarna Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Jeg synes Harriet er et mindre pent navn. Ikke harry, bare skikkelig ufint.
Molla-67 Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Harriet er definitivt ikke harry.... men det er mange harry navn som verserer her inne, for ikke å snakke om "sukkerspinn" navnene.... stønn sier jeg... hvis jeg forbinder det med noe så må det være en eldre pen dame, pen i tøyet og lebestiften på. Glemmer aldri mens jeg bodde i Oslo på Majorstua og den pene fruene som kom på trikken i Frognerområdet... HÆRLIG !!!!!!!! Harriet er litt sånn koselig og gammeldags navn... litt som i Josefine men ikke så søtt (Josefine er dog et av mine favoritter).
Molla-67 Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 ... det skulle stå... de pene fruene og ikke den pene fruene.. he-he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå