Gå til innhold

Harriet - hot or not...??

Anbefalte innlegg

Jeg har en forkjærlighet for dette navnet, kanskje fordi jeg kjenner to herlige eldre damer som heter dette :-) Mannen min liker det også litt, men visse familiemedlemmer steiler... Derfor veldig i tvil om det kan brukes eller er helt ut? Glad for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138443760-harriet-hot-or-not/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Morsomt dere oppfatter det som harry... De to Harriet'ene jeg kjenner er vel heller og betrakte som "fine fruer", men på en kul måte - mer humørfylte og stilige damer skal man lete lenge etter! Tar gjerne i mot flere meninger om harry eller stilig!

Jeg synes Harriet er stilig. Minner om en litt ordentlig og strøken frøken - og synes det ikke er harry i det hele tatt (de som synes det er harry har nok det fra forstavelsen i navnet - som er "harri"). Jeg synes det er flott og feminint, og du kan trygt bruke det :) Alle kan ikke hete Leah, Thea, Emma og Anna :)

Annonse

Harriet er definitivt ikke harry.... men det er mange harry navn som verserer her inne, for ikke å snakke om "sukkerspinn" navnene.... stønn sier jeg... hvis jeg forbinder det med noe så må det være en eldre pen dame, pen i tøyet og lebestiften på. Glemmer aldri mens jeg bodde i Oslo på Majorstua og den pene fruene som kom på trikken i Frognerområdet... HÆRLIG !!!!!!!!

Harriet er litt sånn koselig og gammeldags navn... litt som i Josefine men ikke så søtt (Josefine er dog et av mine favoritter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...