overkill Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Kjøpte i ei brun skinnveske i utlandet for at den skulle matche ei brun skinnjakke eg har. Trudde fargen skulle vere så godt som identisk, men når eg no ser dei saman ser eg at veska har mykje meir rødt i seg enn jakka. Syns brunt er ein vanskeleg farge, for det er vanskeleg å finne jakke, sko og veske som matchar. Kva skal eg bruke veska til då? Rød jakke og røde sko? Eller kvit jakke og kvite sko? Kva slags bruksområder har ei mellombrun skinnveske emd rødskjær? Er forøvrig klar over at dette ikkje er eit stort problem i den store samanhengen:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Om den kræsjer helt med det du har i brunt av klær kan det være bedre å feks gå for en helt annen farge i klær og sko, feks hvitt, sort, blått, rødt. Også feks finne et smykke som tar opp fargen fra veska og et belte. Så blir det litt gjennomført. Når det er sagt så er favorittveska mi brun, og den brukes til alt, både til hverdags og fest, uten at jeg bestandig tenker over om den står i stil til resten. :-p
overkill Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Blått ja, hm, då treng eg ein mørkeblå trenchcoat. *Må på shopping no*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå