V.I.Bebbi er gravid Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hvor lang tid eller når fikk dere sette inn når dere har gått på progynova? Jeg skal på UL dag 9,men syns d er litt tidlig ettersom jeg har litt lengre syklus enn andre. Var dere på flere undesøkelser før insetting eller hvordan fungerer denne prosessen ? Må bare vite litt sånn ca pga jobb... Er så redd for at det skal bli avbrutt....Ble avbrutt ved fryseforsøket pga at jeg ble overstimulert,så leste jeg at det kunne bli d nå også hvis livmorslimhinen er for tykk.
okeke Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 jeg hadde innsetting på dag 19, men de fleste har vel innsetting noen dager før d tror jeg.. skal til ul på mandag (dag 12). var på dag 12 og 16 sist
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 oki.Tusen takk for svar. Kan jeg spørre hvordan utflod og mens du hadde? Jeg hadde mens i to dager (veldig unormalt for meg) og har skikkelig tykk eggløsningsutflod nå,som jeg fikk allerede dag 4.og veldig mye hver gang jeg er på do. Men dette er vel pga provynova?
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Hva slags dose gikk du på? Jeg tar tre om dagen
okeke Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 jeg hadde mens på ca 3 dager slik jeg pleier utflod pleier jeg ikke å ha mye av men har mer nå som jeg går på progynova, og d blir mer og mer frem til innsetting nå
okeke Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 3 om dagen her også, 2 på morgenen og 1 på kvelden samme som sist!
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Takk for svar. Håper ikke jeg får noe mere utflod enn jeg har nå.hehe Åhh dette er såå spennende...Begynner virkelig å krible i magen nå.. Hvilke sykehus holder du til da? Vi ligger ganske likt vi da..Er du på dag 12på mandag?(mener du skrev d) Jeg er dag9 på mandag.
Breletta Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Heisann.. Sist forsøk var eg på Ul dag ti, og dag 13. Så satte eg tilbake på dag fjorten trur ej det blir:) Eg tok då Tre tablettar. No skal eg ta fire å på UL dag ni. Det blir neste fredag for min del.. Begynte idag:
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 14. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2008 Hei Breletta. Takk for svar. Ble du avbrutt eller gikk d galt sist om jeg kan spørre..? Syns d er så vanskelig når jeg ikke vet når jeg kommer meg i veien,men begynner å glede meg.Men er så redd for å glede meg for mye hvis det skulle bli avbrutt.Det er jo ganske tilfeldig hvordan de forskjellige kroppene reagerer på disse medisinene..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Heisann! Jeg var på ultralyd på dag 12 (fredag), kroppen var visst ikke helt klar så jeg har økt dosen fra 3 til 4 tabletter daglig. Skal på ny ultralyd på tirsdag(dag 16). Hvis alt er i orden da - mente legen at det ville bli innsetting på fredag. Så nå krysser vi fingre og tær for at alt skal klaffe denne gang : )
okeke Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 ja jeg er på dag 12 i morra når jeg skal ha ul, blir spennende!!
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 18. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2008 ja da blir det innsetting på dag 13 hos meg hehe ser hvor stor forskjell d er fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå