Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har dere invitert og hva har dere servert? Har dere hatt det hjemme?

Er takknemlig for litt alternative forslag til opplegg, også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha det hos svigers som har god plass og nok servise=) Vi blir ca 18 stk og skal servere spekemat, med 3-4 gode kaker til dessert/kaffen. Av drikke skal vi servere brus og øl, og vi skåler i champagne når vi kommer fra kirken.

Skrevet

Vi var så mange som 35 stk.

Siden vi var såpass mange serverte vi bare snitter, samt kaffe/te/brus og deretter fulgte kaker i hopetall. Vi hadde det hjemme hos bestemor, var heldige og fikk disponere huset, og heldigvis var det strålende være så vi satt mest ute. Hadde ikke bordkort, så folk fikk sitte der de ville/gå rundt, og det var litt greit i og med at det var mange som aldri hadde truffet hverandre før. Da ble stemningen litt "løsere".

Var forøvrig en fantastisk flott dag! :D

Skrevet

Vi brukte forresten bare papptalerkener/krus (marimekko) og plastglass - og det gjorde alt mye lettere! Da vi var ferdig med snittene sendte vi folk ut, og så på null komma null var alt i søppelsekker. Kakene hadde vi bare på selvforsyningsbord, så gikk folk og tok som de selv ville.

Skrevet

Vi var 10-11 stk, og bestilte tapas. I tillegg hadde vi røykelaks. Bestilte også to kaker som var nyyyyyydelige.

Jeg hadde hatt det litt tøft etter fødselen og det siste jeg ønsket var mer stress for oss, så jeg betalte gladelig for å få alt på døren. Vi hadde en kjempekjekk dag!

Skrevet

Og ja, vi hadde det hjemme. Men vi var jo ikke så mange da.

Skrevet

Vi var ca 30 så vi leide et lokale. Hadde koldtbord med mineralvann, lettøl og vin. Vi serverte mosell da gjestene kom. Satte drikkevarene på et bord så folk forsynte seg selv av allt. Kransekake, stor marsipankake og to sjokoladekaker til kaffen, og det ble mye til overs.

Skrevet

Vi var 34 til middag og 60+ til kaffe og kaker. Vi leide lokale, og serverte indisk karryhønsesuppe til forrett og svinefilet i paprikasus til middag, desserten var kakebordet som vi hadde supplert med noen brett med rundstykker...

Skrevet

Vi var 42 til dåpen til prinsen vår,hadde laget koldtbord dvs vi fikk hjelp av mamma ,pappa,svigers og noen venniner av meg til å lage maten.

Av kaker så hadde vi en stor marsipankake,bløtkake,ostekake,kringle og sjokoladekake...Blei nok igjen ja!!:)

Vi leide også lokale når vi blei litt folk:) Men var inmari koselig!!:)

Lykke til=)

Skrevet

Vi var 25 stk og hadde det i en barnehage i nærheten. Orket ikke tanken på å rydde og vaske hus og lage mat hjemme.

Hadde koldtbord. Ble en helt topp dag!

Skrevet

Vi blir ca 25 stykker, og har leid lokale. Skal ha middag, dessert og kaffe og kaker til alle sammen. Til middag blir det lapskaus, og til dessert riskrem og rødsaus :) Nam-nam ;) Regner med jeg satser på 5-6 kaker, inkludert marsipankake fra bakeri.

Lurte også på å ha et par skåler med snacks som potetgull, peanøtter osv.

Ser det er endel her som serverer alkohol i barnedåpen...? Jeg visste ikke at det var vanlig...?

Skrevet

Vi hadde 18 gjester (kun nærmeste familie) og leide et lokale med fullt kjøkken og god plass. VI serverte koldtbord og kaker. Veldig enkelt og greit =) I lokalet var det panelvegger og tak, så så litt mørkt ut først, men med lys og pynt ble det veldig bra. =)

Skrevet

Vi var 25 stk og serverte koldtbord med kjøttpålegg, salater og en varm gryte (viltgryte). Av drikke serverte vi brus, juice og vann. Etterpå hadde vi kaffe med diverse kaker. Vi lånte kantina på jobben min. Kjekt, for der er det ordenlig kjøkken og nok service :-)

Skrevet

(hvem i alle dager inviterer dere som har 30-40 stk...?)

Vi blir hele fem inviterte + oss fire. Ikke dåp, for øvrig, navnefest, men feiringen blir jo noe lunde det samme.

Med førstemann hadde vi det hos mamma, i hagen med grilling og kaker.

Nå med nr 2 kommer vi til å ha det her vi bor nå, har bedre plass nå. Litt usikker på hva jeg skal smelle sammen. Det står mellom "tapaspreget koldtbord" eller en solid indrefilet eller to, med fløtegratinerte poteter, sauterte grønnsaker og peppersaus.

Skrevet

Vi skal ha dåp i september og vi skal ha det hos mine eller hans foreldre:) de har god plass.

vi blir rundt 35 - 40 stykker.

Her har jeg planer om koldtbord som jeg mamma og svigermor skal stå for.

Så er det kaffe og kaker.

noen av kakene jeg skal ha er marsipankake med bilde av snuppa på.

sjokolade kake, kransekake, verdensbeste, Ostekake. boller vienerbrød. kommer endel unger nemlig.

det blir vel noe til med er ikke sikker på hva enda:)

Skrevet

Vi skal ha dåp nå i slutten av august.

Blir ca 40 stk.

Har leid et lokale som er i underetasjen i kirka hvor hun skal døpes. Veldig praktisk:)

Skal pynte og ordne litt så det blir koselig=)

Skal ha koldtbord og en varm gryterett.

Kaffe og kaker (ca 8 kaker tror jeg..) til dessert=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...