slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 syns det blir så mange,med besteforeldre,oldeforeldre,tante/onkler,søskenbarn(ca 17 stk tilsammen)....nesten tvilsomt vi får plass i stuen egentlig...men vil nå gjerne feire den første bursdagen skikklig også da...hmmm
Én til Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vi inviterte nærmeste familie, dvs barnets besteforeldre, tanter og onkler. Pappa'n og jeg har flere søsken hver, så det holdt i massevis - ble 16 stk totalt! Hadde oldeforeldrene bodd i samme del av landet, hadde de også selvfølgelig kommet :-)
MathildeC Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Vi var i England hos foreldrene til mannen min, så det var bare oss fire. Jeg ønsket det lite og intimt uansett - og morgenen tilbrakte vi hos en veldig god venninne i London og hennes familie.
Piipii Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Vi innviterte kun besteforeldre, oldeforeldre og tanter on onkler. Vi var 7 stk, syns det holdt jeg.Var veldig koselig:) Halve familien bor i nord Norge så derfor måtte det bli sånn
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 vi inviterte snuppa sine besteforeldre, tanter/onkler og søskenbarn, da ble vi 27 stk, og så mange (og evt. fler) må vi være på alle hennes bursdagsfeiringer, en får plass til det en har lyst til:)
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Inviterte til åpent hus for familien en dag og hadde barneburdag med barsel gruppe og bim jenter en annen dag. Ble trangt, men koselig:0)
Nenya^juni2010 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Vi hadde først venner, 2 par med 2 barn. Og familie etterpå! Nå bor det ikke så mange av familien her oppe, så de som var der akkurat da var mine foreldre, en tante med barn og 2 andre nieser som var med mine foreldre på ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå