Gå til innhold

hvem inviterete dere i 1 års dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det blir så mange,med besteforeldre,oldeforeldre,tante/onkler,søskenbarn(ca 17 stk tilsammen)....nesten tvilsomt vi får plass i stuen egentlig...men vil nå gjerne feire den første bursdagen skikklig også da...hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi inviterte nærmeste familie, dvs barnets besteforeldre, tanter og onkler. Pappa'n og jeg har flere søsken hver, så det holdt i massevis - ble 16 stk totalt! Hadde oldeforeldrene bodd i samme del av landet, hadde de også selvfølgelig kommet :-)

Skrevet

Vi var i England hos foreldrene til mannen min, så det var bare oss fire. Jeg ønsket det lite og intimt uansett - og morgenen tilbrakte vi hos en veldig god venninne i London og hennes familie.

Skrevet

Vi innviterte kun besteforeldre, oldeforeldre og tanter on onkler. Vi var 7 stk, syns det holdt jeg.Var veldig koselig:)

Halve familien bor i nord Norge så derfor måtte det bli sånn

Skrevet

vi inviterte snuppa sine besteforeldre, tanter/onkler og søskenbarn, da ble vi 27 stk, og så mange (og evt. fler) må vi være på alle hennes bursdagsfeiringer, en får plass til det en har lyst til:)

Skrevet

Inviterte til åpent hus for familien en dag og hadde barneburdag med barsel gruppe og bim jenter en annen dag. Ble trangt, men koselig:0)

Skrevet

Vi hadde først venner, 2 par med 2 barn. Og familie etterpå! Nå bor det ikke så mange av familien her oppe, så de som var der akkurat da var mine foreldre, en tante med barn og 2 andre nieser som var med mine foreldre på ferie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...