Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på når og hvordan dere gjør dette.

Jeg spurte HS, men hun bare sa at det kunne snart være på tide (han er 6 mnd.) og at jeg fant ut av det!!!!! Hvordan skal man vite sånnt!

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det høres tidlig ut å bevist bynne nattavvenning jeg... selv er jenta ti mnd og stresser ikke med det. hun er våken kl11 og kl2, og synes det er helt greit. helsesøster sier også at så lenge man synes det er ok å amme på natt så er det ikke noe stress å slutte.

gjør som det passer en selv og barnet, og ikke la andre ta det valget.

Selv har jeg tenkt å slutte med nattamming nå når jenta er kommet seg godt til rette i barnehagen og når jeg tror hun er klar for det. Vært mye syk, tar ikke smokk, så det nattpuppen har vært en god trøst :)

Skrevet

hei du!

Helsesøster sa at vi kunne legge lille marikken på eget rom, for siden hun får grøt på kvelden, så trenger hun ikke mat på natta lenger............Hvis gutten din våkner så få mannen din til å gå inn og gi han vann........Ofte går dette greit, for de lukter ikke melka vår:o)

Dette funker ganske greit, selv om jeg fortsatt ammer litt innimellom.Men det har blitt mye bedre, og nå som hun begynnr å bli vant til det kan hun godt ligge og leke litt for seg selv, før hun begynner å sutre etter selskap også. Når hun lå på vårt rom, våknet hun oftere og ville ikke ligge forseg selv i det hele tatt!!

Lykke til!

(funnet noe sted å bo i oslo enda????)

Skrevet

De bør spise iallefall 2 fasteføde måltider om dagen før en begynner med nattavvenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...