mammaigjenimars Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 lillegutt her har hatt litt feber i tre dager nå.. mandag lå den på ca 38,2, i går 38,3, og i dag 38,5 så den stiger litt.. er litt usikker på om det kanskje kan ha noe med tenner og gjøre(hørt det kan ha sammenheng), sikler mye, men kan ikke kjenne noen tenner enda.. er ingen som er helt uti kanten heller. han har også har også kastet opp litt(mer enn gulping) etter noen voldsomme brekninger, under måltider de siste dagene. i dag har vi fått invitasjon til babytreff og vi har så fryktekig lyst til å gå, men er usikker på om jeg kanskje burde la være pga feberen. noen som har noen tips til hva det kan være som feiler lillemann og hva syners dere om å gå på treffet? burde vi la det være? lillegutt er forresten 6,5 mnd gammel.
Sunniva78 har to små Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Gutten min hadde feber forrige uke. Mandag hadde han 39 på morgenen, og fikk en stikkpille. På kvelden var feberen oppe i 39.3, fikk ny stikkpille da. Dagen etter lå feberen på 38.3, så den var på retur. Vi hadde barseltreff den dagen, og jeg tenkte først at det var uaktuelt. Han var skikkelig ute av form dagen før. Så jeg så det an litt, og denne dagen var han i storform igjen. Vi kjørte på treff, og var inne hele tiden. Formen var fin hele tiden, og han hadde ikke noe annet ubehag enn litt feber. Så vurder litt hvordan du synes formen hans er. Mange barn har lett for å få feber uten at det trenger å bety noe. Men viktigst er jo at han er i fin form sånn generelt synes jeg!
mammaigjenimars Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 takk for svar:) han er i veldig fin form ellers i dag, men jeg bare tenkte på om det kunne være noe som kan smitte? er jo dumt å smitte de andre på treffet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå