Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er første dag i barnehage lillegutt er litt 11 mnd. Så rart! Tiden har gått så alt for fort!! Men nå er det slik at fordi jeg er ikke er helt frisk enda, så skal han gå 50% så vi får tid sammen alikevel. Prøver å fortelle meg selv at det er fordi han skal få treffe andre barn og leke med de og at det blir morro for han....men det er vemodig alikevel......

Snart er det å ta på nye sko, å finne den nye sekken som ble pakket med det utroligste....(sånn er det å være ny i gamet) og reise avgårde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til:) han vil nok kose seg:)

Skrevet

Forstår godt hva du mener. Nå ligger jenta mi, forhåpentligvis, å sover i barnehagen for første gang. Hun er ti mnd og det værker litt i mammahjertet mitt nå. Er litt sårt å plutselig levere henne fra meg når det er jeg som har hatt henne hver dag siden hun kom til verden! Litt bittert, men trøster meg med at hun begynner å bli stor, har glede i selskap av andre barn og koser seg sikkert med alle nye leker osv.

Nå sitter jeg bare å teller minutter til jeg kan springe inn i barnehagen og se ei som blir glad for å se mamman sin igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...