Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Leker dere mye med de eller lar dere de leke mest for seg selv? Jeg tilbringer mye tid på lekematten sammen med mini, men ofte sitter jeg bare ved siden av og holder han med selskap når han leker. Vi leker selvfølgelig en del sammen også, da går det mest på sanger der jeg kan involvere han (klappe søte, lille petter edderkopp ol.), vi teller tær og fingre, danser eller bare fjaser. Han får også ligge en del på matten og leke selv, men da er jeg alltid i nærheten og passer på siden han beveger seg så fort rundt nå.
trippeltopp Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vi gjør omtrentlig som dere, høres det ut som. Jeg sitter sammen med han/ligger på magen foran han og "lokker" med diverse leker. Min lille beveger seg ikke så veldig mye foreløpig, så jeg prøver liksom å "lokke" ham litt i gang, jeg da. Ellers synger vi sanger med bevegelser, og leser bøker (det eeelsker han! sitter som et tent lys og følger med, med kulerunde øyne), så "danser" vi til cd.. og løfter opp i luften osv.
Sunniva78 har to små Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Mye av det samme her også:-) Skal jeg på do eller noe må jeg legge ham i lekegrinda som vi nettopp har installert. Hvis ikke er plantene veeeldig spennende... Han liker veldig godt å styre på alene, men jeg er rundt ham og kommenterer litt og prater. Bøker er ikke helt det store enda, han skal bare slå og spise på de, hehe.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Bøker burde vi kanskje gå til anskaffelse av. Men det spørs om han har ro nok i kroppen til å sitte i ro og høre på. Blir mye kasting i luften her også. Han begynner å bli tung nå, men jeg satser på at det da kanskje blir litt armmuskler på mamma Ellers er det peisen og stikkontaktene som er det mest spennende her i gården. Må passe på hele tiden. Han vet veldig godt at han ikke har lov bort til peisen, men så fort jeg snur ryggen til hører jeg han begynne å haste over gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå