Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ser at du holder på med fryseforsøk nå,så jeg spør deg så lenge vi holder til på Aleris begge to. Skal etter planene starte på Estradot til uka og lurer på hvor lenge det er vanlig å gå på det? Hvet at man skal på kontroll etter ca 10 dg.

Var også på apoteket og hentet ut Estradoten igår,men da de ikke klarte å få tak i 100mcg så fikk jeg 50mcg i steden. Så må bruke 2 plaster av gangen. Har skjønt at det er på magen disse skal settes men er det nøye hvor de settes?

Er som du kanskje skjønner ny når det gjelder frys:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ann-ch.

Har fått beskjed om at plasteret skal settes på magen, så har ikke turt å endre på det. Selm om jeg syns det er litt upraktisk i forholdt til linning på bukser/skjørt osv, men men.

De har endret litt på rutinene ang kontroll, så nå skal jeg inn i morgen på dag 14, sist gang var det dag 11 men de sa de hadde funnet ut at det lønte seg for oss å gå noen dager ekstra. Sikkert pga slimhinne tykkelser osv, spurte ikke mer om det.

Selve plasteret skal du gå på gjennom hele forsøket, også etter innsetting, og tester du positivt skal du fortsette fram til uke 7 kontrollen ihvertfall.

Håper at ett av de to eggene du har på frys viser seg å være et lite søsken til den gutten dere har fra før.

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Ja får håpe det er fryseeggene som skal til. Dette blir iallefall siste forsøk på søsken. Går ikke dette så setter vi en strek.

Ønsker deg masse lykke til Christiane. Håper dere lykkes nå.

Skrevet

Tusen takk,, begynner å bli temmelig keen på å få det til nå kan du si, hehe

Må over til riksen nå hvis det ikke går, skal ihvertfall igjennom mine 3 offentlige forsøk før jeg revurderer noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...