mammarettogslett Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Nå tror jeg jeg er nødt til å begynne med grøt..har sovet to timer sammenhengende i natt..hun sover så dårlig så det er vel verdt et forsøk? Noen med grøt-sove bedre-erfaring?
Mariellem Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Du må nok ha innført grøt ordentlig før du kan se noe på sovingen. De sover gjerne mer urolig om natten ved introdusering av grøt. Men skal hun ha mat hver 2. time? Da tror jeg hun mest sannsynlig har økedøgn
MiaKristin Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Åh en slik natt har jeg hatt! Lillemann er dog bare 9 uker, men har vært oppe hver 2 time i natt for mat. Nå er han flaskebarn og har sovnet etter en 60 ml hver gang, dermed våkner han oftere for mat. Ai caramba! Åsså skal han jo helle rikke sove på dagen.... Uff... Meeen, får sove når jeg blir gammel ser det ut til;) Noen som har tips til hvordan jeg kan få mer mat i poden om natten?
mammarettogslett Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 hm tror ikke det er økedøgn..isåfall øke uker;p hun er ikke kjempegira på pupp selvom hun våkner, og hun har fått to tenner så er vel en stund til neste par? skal ihvertfall begynne å introdusere litt grøt, har prøvd å drøye så lenge jeg kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå