Gå til innhold

Referat fra legeturen :)

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

Kom inn til nye legen i går kveld.

Satte meg ned og fikk forklare hele saken, sånn som jeg så den.

Da jeg var ferdig sa han: jeg vet hva problemet er.

Sa at jeg også trodde jeg visste det, og forklarte dette med natural killer celler og at jeg trodde kroppen min ikke ville godta sambos celler.

Han nikket og smilte og sa han var 99 prosent sikker på dette.

Så viser det seg at han med andre kolleger i norden har forsket på nettopp dette og de tror også at de har løsningen :)

Det er en del formaliteter som skal skje, og han regnet med at dette tar en 4-8 mnd, men er klar til å vente jeg :)

Saken er da den: De tapper blod fra sambo, driver ut de hvite blodlegmene og overfører de til meg. akkurat det samme som de gjør før organdonasjon for bedre aksept hos mottaker. Han mener bestemt at det skal være den eneste måten å hjelpe oss på... så nå er han i gang for å få dratt oss inn i forkningsprosjektet og få tillatelser fra blodbank osv.

Eneste jeg nå gjøre før han har mulighet til å gi meg mer hjelp er en hysteroskopi... Men overlever vel den og :)

Så, han smilte når jeg gikk og sa: du er en vanskelig og spennende sak, men jeg er overbevist om at jeg kan hjelpe dere :)

Fy fan så godt å høre!!!

Jeg slipper å dra til england for å ta disse prøvene, og slipper alt styret rundt. Jeg slipper å kjøre imunnforsvaret ned på null (som er vanlig ved immunologi) og jeg får hjelpen rimelig raskt. Jeg får rett og slett litt hvite blodlegemer fra sambo, og det skal ordne biffen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo kjempegode nyheter!

Ventetida går litt lettare når det er så gode nyheter til ei løysing. Blir spennande framover å se korleis det går.

Han berre må få deg med i dette prosjektet altså.

Skrevet

Å nå ble jeg også glad, og så letta på dine vegner. Så deilig å bli hørt og finne noen som kan noe! Og nå har du noe helt konkret å jobbe mot! Masse masse lykke til!!!

Klemmer!

Skrevet

hei

Hva heter han legen du var hos???? ville hatt en prat med han ja!!

Hilsen hu med 7 aborter.......

Skrevet

Hei hei.

Husker ikke hva legen heter, men han holder til i nedre vollgate 4 i oslo..

Grunnen til at han kunne vite så sikkert at det var dette som var v rt problem er visst det at jeg aborterer så innmari tidlig.

Kroppen er egentlig på vei til å støte det ut idet egget forsøker å feste seg.

Når har du dine aborter du med 7?

En annen løsning for de som aborterer senere kan være ava klinikken i finland. Der tar de ut egg og befrukter de som ved vanlig ivf. De tester disse eggene etter celledeling for å se om de muterer, og dermed lager seg selv til å bli noe som ikke kan leve.

I min situasjon fikk jeg beskjed om at det var bortkastede penger å dra til Finnland, de kunne ikke hjelpe meg når kroppen min uansett ikke ville ha sambo`s celler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...