prinsessa av HOR Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har pult en del rundt og er ikke helt sikker på hvor mange jeg har knulla. Men tror at det må være rundt 70 stykk eller noe slikt... Er det mange? Er jeg billig??
mor_til_2_84 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Funker det for deg, og du unngår å bli syk, så hvorfor ikke. Så lenge du ikke sårer/skader noen så må du da få gjøre akkurat som du vil. Ville ikke kalt noen billig uansett jeg da, samme om de så tok seg betalt for sex... Men, det er nå meg da.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Syns DU det er mange så er du billig.. Syns DU det er ok, og er fornøyd med antallet er du ikke billig;) Så det er alt ettersom hvordan du ser på det selv.. Selv har jeg bare hatt 3 stk.. kanskje forlite for mange, men selv er jeg fornøyd med det, så bryr meg lite;)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Nei.. Hvorfor kalle folk billige fordi de er glad i sex å er sikker på sin egen seksualitet å våger å utforske den,mener nå jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Hadde følt meg skitten innvendig etter å hatt 70 forskjellige pikker inni meg æsj men det er vel ditt valg
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Syns det hadde vært spennende å ha så mange partnere på samvittigheten jeg da... Det er jo en unik opplevelse hver gang man har sex med et nytt menneske.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Ja, du er nok det. Det vet du egentlig selv også...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Kan ikke helt se for meg at det fins 70 stykker der ute som ønsker å pule deg, jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå