Gå til innhold

Når har deres babyer snudd seg til hodeleie?? (uke 35 her og mini i tverrleie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inn på sjekk om en ukes tid igjen for å se om han har snudd seg.

Men det virker jo som om det fleste får snuing i uke 36, jeg får kun vurdering i uke 36 og eventuell snuing i uke 37-38, det må da være svært vanskelig å snu dem i uke 38 eller?

Sist gang snudde snuppa seg i uke 34 men denne her lille krabaten ligger i hengekøyestilling enda og det har han gjort siden uke 29, virker litt for avslappet til å gidde snu seg desverre he he...

Skal begynne med modningsakupunktur i morgen og tenkte å spørre om han kunne sette nåler for snuing også pluss disse pinnene som er berømte for å kunne snu babyen....jepp her skal alt prøves gitt...:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Denne minien snudde seg selv på søndag. Termin 5.sept. Var på ultralyd i går, de påsto at han veier 4100g nå. Kan fortsatt snu seg tilbake, men lite sannsynlig.

Hadde i utg punktet fått time til snuing en uke før termin, noe jeg syntes var altfor sent. Ringte derfor gyn pol selv og ba om vurdering der. Legen der ville snudd med en gang dersom han forts hadde ligget på tvers.

Snudde i uke 39 forrige gang, gikk fint.

Skrevet

Du sa at legen der ville snudd med en gang hvis han lå på tvers...når uke ville han snu, du glemte å skrive det.

Sitter de mer fast nå de ligger på tvers enn seteleie?

Skrevet

Var på ul i går.. uke 37 nå sa han..

Aldri hatt setebarn, men innbiller meg at det er litt vanskeligere å snu?

Tenker minien din tar til fornuften og legger seg riktig etter hvert:)

Skrevet

Tja, min har angiveligvis ligget i seteleie siden uke 30, var på ultralyd i dag (uke 38) og vurdering av keisersnitt, viser seg at han var godt festet med hodet først.=) Så han har nok ligget rett siden uke 36 tror lege.

Annonse

Skrevet

Kjenner i hvert fall veeeldig godt når denne snur på seg..

Skrevet

De to forrige snudde seg 1-2 uker før de ble født. De var nr 4 og 5 i rekken. Babyen i magen ligger fortsatt mest på tvers, men roterer litt for tiden. Som oftest er det hodet som finner veien opp. Skal på ny ul 19. august. Har termin 6./22. sept. Dette er nr 6 så livmora er veldig tøyelig, og det gir god plass der inne. Blir også fulgt opp pga stor baby sist.

Skrevet

Pusur mor er dette ditt sjette barn?? Herregud du er griseheldig, skulle ønske jeg kunne fått så mange, men tror ikke jeg orker flere etter dette svangerskapet uff.

I dag har jeg vært til modningsakupunktur og håper jo at dette gir noe effekt og at snur seg nå da...krysser alt jeg har av fingrer...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...