ber73 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 hei klarer ikke bli helt enig med meg selv ang navn til prinsessen...liker godt Ingrid Marie, Ida Marie......Noen som har noen andre forslag de vil dele?
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Inger Marie kom bare på det syns det er fint
To gutter og en jente Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Ilse Marie Ine Marie Ingrid Magrethe Iris Madeleine Inger Marit Inger Marthe
Maya_1 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Første som slo meg var Ina Marie. Men flere fine navn på I: Ina Marie Irene(/a) Marie Inger Marie Ingvill Marie eller M-eksempler: Ida Malene Ida Margrethe Ida Melinda Ida Martine Ida Miranda Ida Mathea
Vannmann35 Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Ida Marie er vel Norges vanligste dobbeltnavn tror jeg... Så det hadde jeg holdt meg langt unna. Liker heller ikke navnet Ida. Ingrid Marie er pent, men litt kjedelig kanskje... Hva med: Iben Marie Iril Marie Iris Marie Ingvild Marie Irma Marie Ingse Marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå