vårina Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har ei jente på 12 uker som ikke vil ligge i sengen eller vognen. Hun vil bare sove i armene mine.Dette begynte hun med for 1 uke siden,før det har hun alltid sovnet fort og greit. Føler meg som verdens dårligste mamma når hun gråter og vil opp..har fått en del tips men det hjelper ikke. Hver gang hun skal sove tar det opptil 1 time før jeh har fått roet henne slik at hun sovner( gjelder ikke natten). Problemet er det at når hun gråter så svelger hun så mye luft at jeg etter en stund er nødt til å ta henne opp for raping.Ellers så sitter jeg ved siden av seng/vogn..for at hun ikke skal føle seg alene osv. Hun er nok veldig vilje sterk denne snuppa mi..og jeg vet ikke mine armeråd hva jeg skal gjøre lenger. Veldig slitsomt å grue seg til hver gang hun skal legges..er alene med henne så alt blir jo på meg. Håper noen har noen gode råd!
Bellini Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Kommer bare på to ting du kanskje kan prøve; La henne ha en koseklut i nærheten av ansiktet mens hun ammer/spiser (gjerne en klut som lukter som deg) - og legg henne med denne i vognen/sengen? Ellers kan du prøve å støtte henne litt med hendene dine de første minuttene hun ligger i senga? At du ikke slipper helt taket før hun har roet seg, hvis du skjønner? Tar hun smokk? Nuk sine er veldig fine til de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå