Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har vært i kontakt med Porsgrunn i det siste og vet hvordan pågangen er? Hadde et mislykket ICSI forsøk i mars, men har nå tenkt å ringe om muligheten for å få fryseforsøk neste måned. De sa til meg i mars at jeg måtte ringe ca en måned før evt fryseforsøk. Håper bare ikke de har så mye å gjøre etter ferien at jeg må vente lenge... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

har akkurat sendt deg mail jeg :-)

Satt i lang tlf-kø på mandag,mange som ringte etter ferien. ble selv satt opp på frys i sept. Tror nok det er plass til deg også om du ringer snart :-)

Skrevet

Hellu!!

Jeg kom igjennom på mandag, jeg startet med Progynova 3.august. Jeg skal inn til ul på fredag og trolig innsetting på tirsdag!

Skrevet

Åhh, så bra! Da skal jeg ringe i morgen. Tusen takk for koselig mail, skal prøve å få svart deg i morgen. :0) Hadde egentlig sendt en laaang sommerrapport til deg i helgen, men noe må ha skjedd. Du hører fra meg snart! Nattaklem!

Skrevet

åh så kjedelig når sånne tekniske greier går feil! Håper du kommer med i sept.!!!! Vi prates :-)

Skrevet

Hei!

Jeg slenger meg på her. Skal ha fryseforsøk i uke 35 eller 36, kommer litt ann på den mensen, men håper på å starte med Progynova til tirsdag 19. august. Gikk på dette før sommeren også men forsøket gikk ikke bra, men hadde veldig vondt i hodet da og veldig surrete, gikk litt ut over jobb. Noen av dere som har opplevd det samme, pleier dere å sykemelde dere?

Skrevet

jeg sendte også mail :))) fikk ganske raskt svar om at jeg kunne starte opp på progynova denne mensen :))) var halvveis avtalt på forhånd da. skal til ul til mandag :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg slenger meg med jeg og : )

Jeg startet på 04.08 og skal forhåpentligvis ha 1. fryseforsøk i uke 34 eller 35. Er veldig spent på om vi lykkes denne gang. Jeg har vært plaget med menslignende smerter i magen og vært litt surrete, men er ellers i fin form. Har ikke sykemeldt meg av den grunn. Men jeg vurderer å sykemelde meg etter innsetting pga stressende jobb. Er det flere som gjør det på denne måten?

Skrevet

hei..jeg og hører til porsgrunn..det var mang her..skal begynne 27.8...lykke til

Skrevet

Hei igjen!

NÅ har jeg begynt med progynova, skal på ultralyd 29.08 og innsetting blir enten mandag eller tirsdag i uke 36:o) Jeg har tidligere sykemeldt meg den uken jeg setter inn, men denne gangen skal jeg også spørre om 50% i allefall frem til jeg tester, for hormonene gjør at jeg er veldig ukonsentrert og får ikke gjordt jobben min bra nok. Vi har også en del stress hver dag og legen mente det ikke var nødvendig og utsette seg for det i ved innsettingen.

Skrevet

jeg skal ha innsetting om 1 uke, tirsdag 26 aug :) de skal tine opp 2 egg så håper begge overlever, veldig lyst å sette inn 2 denne gangen :)

Skrevet

Sjansen er stor for at vi ses da, okeke! :-) Regner med innsett blir tirsdag her også hvis alt ser bra ut på UL, for de setter vel ikke inn på mandager? (Tenker på at da må lab`en tine opp eggene på søndagen..)

Skrevet

du vet jo seff ikke kl.slett enda hehe :)) teite meg! jeg skal kl 12 hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...