Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mee! Jeg bor i Larvik. Er i januarklubben, men kikker litt her også for jeg hadde først termin 27.des. Den ble flyttet til 1.jan.

Skrevet

Jeg også =) er 24+1 idag =)

Skrevet

Jeg har termin 12. des! Er født i 84. Vil noen sende meg msn-adressa si, så kan vi jo prate litt! :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne snakke mer med dere,men har ikke msn for tiden. Fått noe virus på dataen, så samboer har slettet msn.. Jeg kommer sterkere tilbake:-)

Noen av dere som er på bim treff?

Skrevet

Heisann! Jeg har ikke vært på noen bim treff enda.. har dere?

Skrevet

Jeg har heller ikke vært på BIM-treff :) Hadde vært hyggelig med et treff snart!

Skrevet

Jeg bor i larvik, er 25+2 på vei og har termin 3. desember. Har heller ikke vært på noen treff enda. Hadde vært koselig å møte andre :)

Skrevet

Jeg er med =) Spennende å treffe noen og kanskje fortsette med barseltreff etterpå =)

Skrevet

Kan vi ikke prøve å få til et treff da:-D Tror ikke det er faste treff i Larvik, men vet det er i Sfj. Jeg er med alle dager unntagen onsdager!

Skrevet

Jeg vil også gjerne ! Er ikke hjemme før i begynnelsen av oktober, men vil gjerne da =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei på dere. Jeg har termin i begynnelsen av februar og venter mitt tredje barn. Vil også gjerne møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...