Gå til innhold

dere som bruker dr.brown flaskene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge bruker dere disse flaskene før dere går over til andre flasker???

snuppa er 5mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke tenkt på å gå over til andre flasker... hvorfor skal man det? Er jo bare å bytte tuter så man får større hull?

Skrevet

har ingenting med tuten å gjør dette spm....

bruker dr.brown pga loft i magen.... så lurte bare på om dem som bruker dr.brown bruker di hele tiden, eller skifter flasker når problemet med luft har forsvunnet...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei hei :) jeg brukte de flaskene en god stund, men prøvde med jevne mellomrom avent sine. jeg prøvde nok 4-5 ganger fra han var 3 mnd, men merket fort at han fortsatt hadde luft etter avent flaskene. sluttet vel med dr.brown flaskene når han var ca 5 mnd. nå er han 6 mnd og har null luft, eller litt luft selvfølgelig, men det får han trykket ut uten at han har vondt :) så det er bare å prøve, tror nok snuppa di sikkert er klar for noen andre flasker, tarmene blir bare bedre og bedre :)

Skrevet

Hehe.. det er morsomt å se hvor fort folk her inne "høgger" til på kommentarer! Er vel tredje gangen eller noe at jeg svarer på innlegg eller noe som helst her inne og nettopp på grunn av sånne svar gidder jeg ikke gjøre det heller..

Jeg skjønte at spørsmålet ikke gjaldt tutene, men hadde vel ikke tenkt på å bytte flasker når "luftproblemet" er borte. Vi begynte nemlig å bruke disse flaskene ved en ren tilfeldighet og ikke på grunn av luft så man kan jo utmerket bruke de selv om dette ikke er noe problem!

Var derfor jeg svarte med de spørsmålene jeg kom med og spør da igjen; er det noen grunn til å bytte over til andre flasker?

Skrevet

Det som er litt problematisk med Chattforum,vanskelig og vite om folk er ,småfrekk/spydig pga man ikke ser ansiktsutrykka til personen.. Selv om er person ikke mener noe negativ ,så er det ofte lett og "lese" feil.=))Så jeg personlig har valgt og se visse svar/smp litt mellom fingrene....både her og når jeg var på bim. Don't worry,be happy=)))

Men over til spm=)) Jeg brukte det frem til hun var ca 3 mnd,da begynnte jeg og bytte litt på det,så nå bruker vi nesten berre avent sine flasker... og det ser ut til og gå veldig bra,lille mor har ikke vist noen tegn til luftsmerter....

Skrevet

Tulla er over 6 mndr, og har bare ett flaskemåltid på dagen, og vi bruker fortstatt Dr. Brown flaskene. Men...jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle bytte. Er det noen grunn til det? Blir hullet for lite? Tenkte egentlig å slutte med flaske når hun klarer å håndtere tutekopp.

Skrevet

Vi har bukt Dr. Brown siden vi kom hjem fra sykehuset. Han får bare flaske og jeg har ikke tenkt å begynne med andre flasker... Hvorfor skal jeg det? Flaskene fungere fint de selv om lillegutt aldri har hatt problemer med luft i magen.

Jeg kjøpte en avent flaske bare for å prøve, men han søler så ille når han drikker av den og ikke greier han å suge skikkelig på smokken heller, så vi er virkelig ikke fornøyde med avent flaskene ihvertfall.

Skrevet

hei. vi brukte dr brown fra hun var nyfødt til hun var ca 7 mnd. da byttet vi til avnet. luft har aldri vært noe problem,men tulla mi ville ikke ha avent i begynnelsen,bar brown suttene. begynte å prøve avent igjen da hun var 7 mnd, og da byttet jeg fordi det er mye mindre deler å vaske:)

Skrevet

Vi kommer til å bruke disse til hun ikke skal ha flaske lengre. Har nettopp byttet over til nr 3 smokkene, og det fungerer kjempefint. Men har sikkert noe med at jeg har vel 13 store dr. brown flasker og da gidder jeg ikke bruke penger på et sett nye flasker. Hun suger fint av smokken og alt er bare bra. Så her blir aldri det der en problemstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...