Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 jeg titta på mobilen til samboeren min, og han klikka! er det virkelig sååå ille å se på hverandres mobiler, når vi har kjøpt leilighet, bor sammen og har barn sammen? hele livet vårt har vi jo sammen, økonomi..osv...men hvorfor skal da mobilen være så privat??? jeg fant forresten ut at det er ei jente som driver å sender bilder av seg selv til han. det har han ikke nevnt noen ting om. han hadde tom. svart at hun var jævlig sexy...så er vel helst jeg som bør bli sint, ikke han...
Marolla Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Andres mobil er fy fy. Er ikke sikkert at han har noe å skjule for deg, men alle vennene hans trenger vel ikke dele sitt med deg uvitende.. Har ikke noe å skjule på mobilen min jeg, med hadde blitt temmelig sur om mannen min hadde fikla med den. Er helt ok om han skal ha et nr eller noe sånt, men han har ikke noe med mine meldinger å gjøre
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 kommer jo litt ann på hvordan man har det, men her har vi fri tilgang på hverandres epost,msn og telefon. Alle jeg skriver med vet det og samme med han. Har ingen hemmligheter for hverandre. Det betyr ikke at vi forteller hverandre allt venner forteller oss da, har det ingenting med den andre å gjøre så trenger man ikke å fortelle det, det er ikke å ha hemmligheter. Men fordi vi har tilgang så er det lite av interesse å gå inn på den andres ting. Og det blir bare gjort hvis den andre ber en om å sjekke noe, stort sett. I din sitvasjon vil jeg nok si som en annen før meg her angrep er beste forsvar........
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg ser på mobilen til min kjære som privat, men jeg vet jeg får trykke på den som jeg vil. Gjør det likevel ikke, men det er fordi jeg ikke interesserer meg for hva som måtte være på den. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg blitt rimelig forbanna. Er jo lett å skjønne hvorfor telefonen hans var så privat for han? Jeg hadde bedt om litt mer respekt fra han sin side ja. Hadde det ikke vært et barn med i bildet hadde jeg revurdert forholdet, siden han tydeligvis tråkker over grenser bak ryggen din. Siden dere har barn ville jeg snakka ordentlig ut med han. Og dama hadde jeg ringt.
Ellebettemor Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg leser ikke samboernes meldinger, men jeg bruker den en sjelden gang for å finne tlf.nr. Når det gjelder det du fant på mobilen (som han heller ikke har fortalt deg om), ville jeg blitt rimelig forbannet og revurdert hele forholdet. Begynner partneren å kommentere bilder sendt ham med at vedkommende er sexy, ville jeg vært usikker på hvor jeg hadde partneren min.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Skjønner ikke hvorfor telefoner skal være private når man deler alt annet? Jeg og samboeren min ser på hverandres innimellom, men det er ikke for å sjekke hva vi driver med... men bare for å titte av nygjerrighet.. hvis man blir sinna for det, vil jeg si at da har man jo noe å skjule. hvis jeg var deg hadde jeg blitt drit forbanna, og ville vite hvor den dama kom ifra.... når man finner sånt, er det ikke lett og ikke fortsette og se på mobilen hans heller da....
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg kikker nå på min samboers mobil hele tiden, ikke noe farlig der.... Han bruker bare å spørre om hva jeg gjør, da sier jeg at jeg sniker etter evt. andre kjærester, da ler han bare å sier at jeg må da forstå at han har ett annet simkort til slikt..... Jeg forventer ikke å finn noe, men liker å snike litt likevel. Han kan se på min mobil når som helst, har ikke noe å skjule for han, vi har trossalt vært sammen i 9år. så visst han plutselig begynte å bli veldig offannsiv for mobilen sin eller hemmelighetsfull, så hadde jeg bare blitt mer nysgjerrig. Men det kan jo hende at han planlegger en overraskelse til deg, og melder med noen andre om det
ifie Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jeg har ingenting å sjule på min tlf, men det betyr ikke at jeg syns det er greit at noen (hvem som helst - kjæresten også) tar den og blar gjennom uten å spørre først! Spør de først er det greit
May-juli07+mai09 Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 jeg og sambo kan hverandres passord på msn, facebook, mail, minibankkort osv... samt at vi har fri tilgang til å titte på hverandres mobiler. men jeg er trygg på sambo og er ikke nygjerrig så er alrdi inne på hans sin mobil/mail/f.b osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå