Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei hei! Har termin 15.januar og har fått påvist placenta previa ved u.l. i uke 16 (når jeg tok fostervannsprøve). Er det andre i samme situasjon? Morkaken min dekker hele livmors åpningen (komplet placenta previa) men det kan heldigvis fortsatt endre seg. Skal på ny u.l. 26.august (vanlig u.l. i uke 19), er spent på resultatet...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Var på UL (uke 19) i går og fikk påvist forliggende morkake. Fikk beskjed om at den vanligvis vil heve seg, så skal til ny UL i uke 32. Får bare vente spent inntil da, men håper virkelig at den flytter seg, vil helst ikke ta keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg også. Også har termin 15. januar - vår 4. bryllups dagen! De var sikkert det skulle flytte seg, så skal tilbake uke 32 å sjekke. Min mor hadde det med meg og alt gikk bra uten keisersnitt - og det var før ultralyd var vanlig - så de visst ikke før fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå