Liza-76 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 For første gang på maaange prøve-perioder har jeg et øøøørlite håp... Ikm i dag og ingen tegn til mensen ennå... Pleier å komme når den skal uten å gi meg noe håp. Og så har jeg vært litt tørst og kvalm i dag.... Hadde det bare vært så vel!!! Tenk at jeg, som skyr "bli gravid" pga alle tegn- og symptom-jegerne begynner å lete etter tegn på meg selv. Dette sluttet jeg med for nesten 10 prøveperioder siden... Ønsker så sykt mye at det er vår tur nå. Skal til gyn neste måned og er ikke så klar for det. Hadde jeg bare sluppet det!!! Gratulerer så masse til dere,Tasselur og Trampe-73! Dere er sååå heldige! Og mørejenta-vennen, hvordan går det? Blir det tur til gyn med deg også?
Lillemor i magen <3 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei Liza! Der var du!! Håper så inderlig at du har lykkes denne gangen! Det har du virkelig fortjent! Jeg krysser fingrene!! Jeg har ikm rundt 17.aug.og det nærmer seg! Har desverre ingen god følelse denne gangen heller:( Legen min sendte henvisning til gyn. Hun sa at det ikke er så lang ventetid, men vet jo aldri. Håper det ikke tar så lang tid eller at jeg forhåpentligvis klarer det på egen hånd! Håper å få høre fra deg snart!!! Er kjempespent på dine vegne! Stor klem fra meg!
Liza-76 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Hei Mørejenta! Har vært på ferie, med camping-vogn og lite nett-tilgang! Dvs hadde jo nett-tilgang oppe hos mamma og pappa, men fristet lite å dele mitt engasjement på BIM med hele familien... Tenk hvis jeg er gravid, da, det hadde jo vært helt fantastisk!!! Hvis tr ikke kommer i morgen, kjøper jeg en test og tester på torsdag hvis ingen tegn til tr. Har i min prøve-karriere bare tatt en test før.... Så synd du ikke har noen god følelse denne gangen heller. Men det er vel et håp da, kan jo ikke alltid stole på disse følelsene!? Jeg krysser fingrene for deg! Det er jo bare en uke siden jeg var super-deppa og hadde super-dårlig følelse.... Sikkert dumt av meg å tørre¨å håpe, sånn var jeg hver pp i vinter, og ble like skuffa hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå