Gå til innhold

underlivsundersøkelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg ventet mitt første barn, og var på den første svangerskapskontrollen, tok legen en underlivsundersøkelse, tok forskjellige prøver og sånnt..

nå venter eg mitt andre barn, og har vært på 3 svangerskapskontroller, og legen har ikke nevnt noe om noe underlivsundersøkelse i det hele tatt! jeg har ikke spurt heller, men jeg trodde det var noe man skulle på første kontroll med vært svangerskap..

er det bare jeg som ikke har tatt noe underlivsundersøkelse med nr 2, eller er det ikke nødvendig siden vesla kom til i mars 07, og det er ikke så lenge siden..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt det nå med nr 2 og legen nevnte det ikke heller. Står i skrivet fra legesenteret at de bare gjør det hvis det er mer enn 2 år siden forrige kontroll, eller det ligger spesielle årsaker bak (feks tildigere celleforandring osv). Datteren min er 3 men siden denne er prøverør har jeg hatt ørti tester underveis.

Skrevet

Det er ikke lenger sånn at man gjør det uansett. Må være en grunn, f eks plager, lenge siden siste sjekk eller lignende. Jeg har ikke gjort det og savner det ikke akkurat heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...