LadyJones Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Skulle se på høstsko til ettåringen min i dag, helst med noe GoreTex/vannavstøtende materialer og hadde forestilt meg Ecco sine.....men så så jeg at de hadde 50% salg på Richter sko. Med vannavstøtende materiale..........Fikk ikke tid å prøve noen av dem, men lurer på om noen har erfaringer med disse skoene?
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hei.. Hadde richter sko som de første skoene til sønnen min... det var riktignok høst sko, men var kjempe fornøyd. Han gikk godt i de og de satt godt på foten enda han nettopp var begynt å gå. Får jeg spørre hvor detta salget var?
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Vi kjøpte Richter litt tilfeldig som første sko til datteren vår, og ble så fornøyde at vi har holdt oss til merket siden. Har hatt både sandaler, vår/høstsko og vintersko og er like fornøyd med dem alle sammen. Slå til! (OG TIPS MEG GJERNE OM HVOR DET ER SALG, VI MÅ HA NYE VINTERSKO VI OGSÅ :-) (ups, caps, ikke meninga å rope)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå