Gå til innhold

Beste hårspray og hårskum for langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg gode produkter når det gjelder antifrizz/antistatisk og en veldig god forbehandling før glatting av håret...også liker jeg fudge matte head for lett hold i glattet hår. Hårspray og hårskum har jeg enda ikke funnet noen favoritter i...vil gjerne de skal lukte godt, og det gjør ikke fudge sine produkter.

Tips??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skum har jeg aldri brukt, men i hårspray kan jeg anbefale Sexy hair sin Strong Hold Hairspray. Litt dyr, mem drøy og verd pengene.

(Det er den gullfargede. Ikke finn på å kjøp den røde til langt hår, den blir altfor klissete... Den feilen har jeg gjort...)

Skrevet

Da får jeg gå å lukte litt på den;) Er avhengig av skum de gangene vi skal noe og jeg ønsker å sette opp håret. Det går så utrolig mye lettere om jeg vasker det og har i skum dagen før:)

Skrevet

Redken-produkter er bra.

Stikk innom en salong og be om å få kjenne på lukta,siden du vil det skal lukte godt.

Skrevet

Bedhead er bra! =) Den store sølvflasken..:) Koster 180.- på frisørsalongen.. Har ganske langt hår, og har prøvd MYE produkter.. Denne hårsprayen er best hittil! =) Lukta er heller ikke verst! =)

Skrevet

Enig med Lykkeliten! Bedhead fra Tigi. Og den koster vel ikke mer enn ca 70,- på lookfantastic.no????

Skrevet

.com, selvfølgelig. Gikk litt fort. Og den sier "psssssssssssss" så lenge du holder inne "sprayknappen" du slipper å "pumpe" så det sier "psht, psht, psht". Det synes jeg er viktig med hårspray!

(Hvis du skjønte denne flotte forklaringen :P)

Skrevet

Hehe, skjønte den og er så enig med deg:D! Har brukt bedhead shampo og balsam tidligere, og de lukta bare helt herlig, så regner med de kan klare det på en spray og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...