temine Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har funnet meg gode produkter når det gjelder antifrizz/antistatisk og en veldig god forbehandling før glatting av håret...også liker jeg fudge matte head for lett hold i glattet hår. Hårspray og hårskum har jeg enda ikke funnet noen favoritter i...vil gjerne de skal lukte godt, og det gjør ikke fudge sine produkter. Tips??
Resilience Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Skum har jeg aldri brukt, men i hårspray kan jeg anbefale Sexy hair sin Strong Hold Hairspray. Litt dyr, mem drøy og verd pengene. (Det er den gullfargede. Ikke finn på å kjøp den røde til langt hår, den blir altfor klissete... Den feilen har jeg gjort...)
temine Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Da får jeg gå å lukte litt på den;) Er avhengig av skum de gangene vi skal noe og jeg ønsker å sette opp håret. Det går så utrolig mye lettere om jeg vasker det og har i skum dagen før:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Redken-produkter er bra. Stikk innom en salong og be om å få kjenne på lukta,siden du vil det skal lukte godt.
*Lykkeliten* Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Bedhead er bra! =) Den store sølvflasken.. Koster 180.- på frisørsalongen.. Har ganske langt hår, og har prøvd MYE produkter.. Denne hårsprayen er best hittil! =) Lukta er heller ikke verst! =)
Piamin Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Enig med Lykkeliten! Bedhead fra Tigi. Og den koster vel ikke mer enn ca 70,- på lookfantastic.no????
Piamin Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 .com, selvfølgelig. Gikk litt fort. Og den sier "psssssssssssss" så lenge du holder inne "sprayknappen" du slipper å "pumpe" så det sier "psht, psht, psht". Det synes jeg er viktig med hårspray! (Hvis du skjønte denne flotte forklaringen )
temine Skrevet 13. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2008 Hehe, skjønte den og er så enig med deg:D! Har brukt bedhead shampo og balsam tidligere, og de lukta bare helt herlig, så regner med de kan klare det på en spray og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå