mobi313 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 NEI!!! det kan jo ikke være seriøst. har aldri gitt eller kommer til å gi barna mine sove medsin.
Tante Bassa Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Ja, min eldste datter som nå er 19 år fikk sovemedisin (Vallergan) da ho var baby. Ho hadde store søvnproblemer. Var hos legen en gang i uka for oppfølging av sovemedisinen, og økte litt for hver uke. Men vi måtte kutte ut etter noen uker, fordi den ikke hadde noen virkning. Kjenner flere som har fått Vallergan til sine små, med god effekt. Hvis barnet har søvnproblemer ser jeg ikke noe galt i å prøve sovemedisin, for å få innarbeidet en søvnrytme.
Galskapens overhode Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jenta mi på snart 5 år fikk vallergan da hun var 20 mndr.. Da hadde jeg som alenemor nesten ikke sovet på 2 år.. Men for oss fungerte det ikke.. HUn ble bare sløv på dagen og var likevel våken på natten.. 2 mndr senere fant barnelege ut at hun hadde astma, og i dag ser jeg jo tydelig at det var det hun slet med fra hun var 8 mndr nå som jeg kjenner igjen tegnene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå