Gå til innhold

sliter med å bli gravid!! kommer ingen vei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å få et nytt familie medlem i over 2 år nå! hatt 2 aborter i løpet av tiden! 1.5 år snart siden den siste! va hoss spesialist i februar! han sa vi skulle vente til våren var omme før vi tok noe mere undersøkelser! men han ville ta å sjekke eggløsningen min! etter å ha tatt flere tester, med mye rot, at de har testet prøvene for seint til at de kunne brukes, rotet bort prøver osv har jeg enda ikke fått svar! jeg ringte i juni og de hadde da fått svaret, men legen måtte ringe meg! han har enda ikke ringt! jeg har ringt der, men han er der jo aldri.. så nå har jeg ventet i over 1/2 år på hormon prøven min! enda ingen svar og våren + sommeren er omme! (han som sa vi skulle se dypere i tingene når våren var omme) når skal jeg prioriteres.. hvor mye orker jeg å mase/ringe og styre på! blir jo helt psykisk utkjørt av dette! hva skal jeg gjøre? noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erlikt talt, dette skulle du ha sluppet! Er det mulig at du kan bytte lege? En som kanskje kan få igang en prossess?

Skrevet

ja.. må vell ringe fastlegen min.. igjenn.. men hun henviste meg likosom til den beste legen og da! sa hun! og han er flink, når han først har tid liksom! men har en motivasjon = null nå!!!!

Skrevet

Det forstår jeg godt... en har mer enn nok med å prøve og jobbe med slikt på hjemmefronten, om en i tillegg skal måtte bekymre seg for legene og om de gjør det de skal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...