Gå til innhold

Fustrerende


lindynatt

Anbefalte innlegg

nå har jeg holdt meg til lav karbo livsstil i ca 12 uker.

 

De første 9 ukene gikk jeg ned 7 kilo men de tre siste har jeg ikke gått ned noe som helst.

 

Har ikke forandret på det jeg spiser, dvs har prøvd å spise litt mindre (jeg spiser lite og sundt, jeg vil ikke sulte meg)

 

Jeg går eller sykler på tur med hunden på tur 5 til 7 dager i uken, mer trim blir veldig vanskelig da jeg har slitasjegikt i knærene og for mye gåing og ståing fører til smerter.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor vekten har stoppet,...

 

Snop spiser jeg en gang i uken, jeg deler en liten pose peanøtter med mannen min, ellers ikke sjokolade, chips ol...

 

Noen som vet hvorfor man slutter å gå ned i vekt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel veldig vanlig at ein stopper litt opp på slike platå underveis. Akkurat som at kroppen må innstille seg på å tape neda meir vekt.Men ikkje gje opp, det vil løsne igjen etter ei stund. Og du får rett og slett tenke lav karbo som ein ny livsstil,for å vende til bake til gamle karbo synder det nytter ikkje.Det prøvte eg på i sommer, så no er det på an igjen med feriekiloa mine. Men det kan være det vil hjelpe om du et veldig rein mat, som egg,fisk,og kjøt aller mest. Og så kanskje endre litt på aktivitetene, om det er noko anna du orker å halde på med. men eg vil berre sei at kneet mitt vart som nytt igjen når eg begynte med nutrilenk.Fiskebrusk.No går eg på treningssenter og det meste går fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...