Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg har prøvd neutral og pampers sensitiv sine og jeg synes de blir så klissete på huden når man tørker.....hadde håpet å finne noen som er supre, hvis ikke lager jeg selv med mesoft, vann og babyolje og tar de i en pose.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg liker de x-tra serviettene. Billigst er de vel også. Og ikke minst: uten all styggedom. Om huden blir klissete har jeg ikke lagt merke til/tenkt over, så da blir den kanskje ikke det...? Fås på coop i allefall.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg er blitt veldig glad i SebaMed sine våtservietter. De er også uten parabener, men med litt parfyme. De er veldig myke, og ikke altfor våte. Huden tørker fort etter å ha brukt dem.
2 hjertegull :) Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Vi liker også x-tra sine.. De er passelig våte.. Synes Natusan sine var så fryktelig våte.. X-tra sine er vel kommet ut best i test, samtidig som at de er billige.. Uansett har jeg hørt at det ikke er bra å bruke så mye våtservietter, så vi bruker det når vi er utenfor hjemmet, og når hun har bæsjet for å ta det verste, så vasker vi resten med vann..
1, 2, 3!!! Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Europris sine blå pakker. Heter Soft, tror jeg. Brukte de alltd til nr 2 her i huset. De kom vel ganske bra ut i test også, mener jeg å huske!
Minnie Mom Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Neutral er favoritten, deretter coop x-tra.
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 vi har brukt de som er økologiske på obs. ( coop sitt baby merke..) di er kjempe sensitive og ikke klissette. har brukt di hele tiden å er kjempe fornøyd=) tror de kom ut best i test på tv2. bruker å sjekke slike ting før jeg kjøper=)
Nattinatta Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 dere som bruker våtservietter; tørker dere huden etter å ha våtservietter?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Jeg kjøper på Rema, koster 14.90, med aloe vera- og veldig nøytral på lukt. Kjempegode på stumpen, og lillemann har aldri vært sår!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Tørker huden etter å ha brukt våtservietter ja, eller lar stumpen lufttørke
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Foretrekker xtra våtservietter:) De har kommet ut best i test flere ganger:) Også er de så billige.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Ja, tørker stumpen etter bruk av våtservietter. Vi bruker de bare på tur, hjemme har vi mesoft. Takk for svar! Ser ut til at de xtra serviettene skal testes:-)
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 her går det i neutral. og her er det luft tørking etterpå.
mathildas_mamma Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 Noen på Rema i gul pakke, 14,90 koster de ca.. Eller Rimi sine (de uten parfyme). Ellers får hun utslett av de andre (hvertfall Natusan og NEutral)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. august 2008 #16 Skrevet 12. august 2008 Libero sine er best på konsistens på selve servietten. Dermica fra apoteket er best på innpakking, men litt sterk lukt og annerledes konsistens på servietten.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. august 2008 #17 Skrevet 12. august 2008 Coop x-tra sine! De er gode og billigst! Bruker også Dermica sine fra apoteket til å ha i stellevesken, siden de har så bra innpakning med en lukkemulighet. De er også meget rimelige!
Ladybug~N&E Skrevet 12. august 2008 #18 Skrevet 12. august 2008 dermica sine fra apoteket er absolutt favoritten. så kommer neutral og så kommer pampers sensitive med camille og aloe vera. har prøvd de fleste og enten er de for tørre eller så renner det såpe ut av dem. noen lukter helt sykt (den lilla pakken til pampers f.eks) og natusan sine får min sår rumpe av.
melke-q Skrevet 12. august 2008 #19 Skrevet 12. august 2008 Jeg kjøpte ICA sine, og var veldig fornøyd. Noe av det jeg hater mest med våtservietter er at jeg som regel bare har en hånd, og drar ut en laaang remse med servietter og ikke klarer å lukke igjen pakka og må stappe alle inn igjen i en krøll. Men de fra ICA kom bare ut én og én. Veldig tilfredsstillende.
drømme* Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 pampers... men helst vann med en dråpe mild såpe....Jeg prøvde natusan våtservietter... da tulla var litt sår.. ho sto i bue og vrælte.. det gikk rett i søppla ! Hva smører dere stumpen med da? vi bruker bare aco babyoil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå