Gå til innhold

Er det ingen mars mammaer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? det er jo ingen aktivitet på klubbsiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mars her...:)

men jeg er sjelden på klubbsiden ja..

Skrevet

Jo, er her, men det er så lite aktivitet på klubbsiden. Jeg svarer på det jeg kan der inne, men det er ikke så mange som gjør det samme desverre...:-)

Skrevet

Jeg og er mars 23.03 men har ikke hvert inne på marsklubben siden jeg var gravid

Skrevet

Jeg er mars-mamma =)) (15.03.08)

Skrev et innlegg der tidligere i sommer, men veldig lite aktivitet der inne da. Ellers så blir det bare avglemt..

Skrevet

Jeg er marsmamma (14.03) og er innom med jevne mellomrom. Ikke mye liv der nei =)

Skrevet

Hei.

06.mars her:)

hvor går jeg inn på den klubbsiden. ganske fersk på dette:)

Skrevet

no fant jeg det ut:) var lite aktivitet der. Vi får bli flinke å gå inn på den siden jenter!!!!!!!!!

Skrevet

mars her ja=) fikk 02.03.2008 men hadde termin 23.02 så var mest inne på februar klubben.. å etter jeg fikk har jeg liksom bare blitt på småtroll=) men må vel kike litt inn på mars klubben å da.

Skrevet

31.mars her :) Har ikke hatt så mye tid til å snoke her og der :P

Skrevet

Jeg er her også. Men har ikke vært noe særlig aktiv her inne. Fikk 1. mars

Skrevet

mars mamma her også! fikk 09.03.08

vi får ta oss sammen og bli mer aktive på klubb siden.

Skrevet

mars mamma her også:) Men må også innrø vært lite innerømme at jeg har vært lite inne på den klubbsiden

Skrevet

Også mars mamma, var bare innom på den klubben mens jeg gikk gravid jeg.... nå er jeg bare her.

Skrevet

Mars her også. Lillegutt kom 14.03.08 på Fredrikstad sykehus. :-))

Skrevet

jeg er marsmamma (28.03),men er ikke inn på klubbsiden da det nettopp er lite aktivitet der;)

Skrevet

Joda, her er det enda en mars mamma! Har ikke kommet på å gå inn der.. Er sjeldnere jeg er på DIB nå for tiden, når jeg har en mer aktiv baby!;) Skal huske å sjekke den siden når jeg først er inne her!:)

Skrevet

jeg og er mars mamma.. 23.mars her og.. Er ikke så ofte inne på klubbsidene.. blir mest her..

Skrevet

22 mars mamma her også. Glemt helt bort den siden etter jeg fikk vesla , var noe inne der når jeg var gravid men da på april siden jeg egentlig hadde termin 4 april.Skal gå inn å se der nå

Skrevet

Mars mamma her også, 27.03.08.

Har heller ikke vært på klubb sidene siden jeg var gravid. Men hadde termin 16/04/08, så jeg var da på April klubb sidene.

'Mammaen til Fillip' - ble Fillip fodt den 27.03.08????

Skrevet

Joda, enda en marsmamma her. 6. mars. Får bli flinkere å titte innom siden igjen..

Skrevet

Har ikke vært og er ikke så ofte innom, men ser nå at jeg er minst den fjerde 14.mars-mammaen :-)

Skrevet

mars mamma her ja ;o)

men er aldri inne på marsforumet...

Skrevet

Det var jo mange her jo :-)

Da oppfordrer jeg dere til å gå inn på klubbsiden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...