la luz Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg lekker en del og er nødt til å bruke ammeinlegg. Bruker chicco sine, og ser at de koster 75 kr på apoteket. Dette blir jo dyrt... Har byttet morgen og kveld. Hva gjør dere?
Zitro Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Bytter hvis dem blir veldig våte, ellers en gang i døgnet pga infeksjonsfaren hvis det blir bakterier der... Bruker Natusan sine jeg da, mye billigere i lengden. Bruker kun chicco sine hvis jeg har lyse klær på meg pga da kan natusan sine fort synes gjennom klærne og det er lite pent...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 bytter 2 ganger om dagen
lille sprelle Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 byttet en periode morgen og kveld - nå bare om morgnen. Foretrekker medela sine - de loer ikke
Mini nr 2 i mars Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Som regel må jeg iallefall bytte på den ene sida når jeg ammer, for når utdrivningsrefleksen settes igang kommer melka på begge puppene. Men er ikke alltid det blir vått! Er mest på natta og morgenen, når jeg har mest melk. Jeg bruker natusan sine(fordi det er dem de har på butikken). Da jeg var på sykehuset sa jordmor at jeg ikke burde bruke dem rett på puppene for papiret kunne henge fast. Så da klippet jeg opp en flanellklut som ligger innerst. Fungerer veldig bra det:) Ang type ammeinnlegg så kommer det vel an på hvor mye en lekker...jeg brukte charity(tror jeg de het, var fra usa) i begynnelsen, tror de fungerer som chicco sine. Men nå holder det med natusan for min del..
grolla Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Bytter hver dag, lekker heldigvis ikke så mye lenger! Natusan har også slike brunspraglete innlegg som ikke synes gjennom klærne. Jeg har bare funnet de hos Sparkjøp, men hamstrer når jeg kjører forbi!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg må bytte morgen og kveld. Men bruker coop sine (billige) om natta, for da lekker jeg mindre. Foretrekker chicco sine om dagen, de holder seg tørrere og absorberer mer synes jeg.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 De første dagene skifta jeg ofte.. Brukte Avent sine, siden Natusan sine loa veldig da..Men nå har jeg gått over til Natusan, og skifter på mårran, hvis det ikke lekker mye i mellomtida da..
Nela Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Bytter stort sett en gang om dagen. Før måtte jeg bytte litt oftere, men ammer mindre nå og lekker vel litt mindre av den grunn. Er avhengig av chicco sine, de er umulig å lekke igjennom! Har bestilt fra denne siden: http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=6&prodid=16415 Må betale frakt i tillegg, men bestiller man flere pakker i slengen sparer man fort endel kroner
Miffs Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Skulle akkurat komme med samme forslaget som Nela, over her.
kajfla Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 herreli...e bytter nesten etter hver amming jeg. hehe
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 De første mnd måtte jeg bytte flere ganger om dagen, men da brukte jeg heller ull-innlegg som jeg rengjorde og engangs utenpå der. Jeg hadde så mye lekkasje at jeg måtte ha noe tykkere enn engangsene.. Så jeg vil anbefale slike innlegg mens man ennå lekker mye! Sparer mye penger på det. Nå er jenta mi 5 mnd og jeg lekker ikke like mye lenger, så nå bytter jeg en til to ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå