Gå til innhold

Hvem kontakter man?

Anbefalte innlegg

Kontakter man sykehuset direkte selv eller må det gå via fastlegen om man ønsker planlagt KS? Hadde en traumatisk fødselsopplevelse med førstmann som endte i haste KS og ønsker ikke dette igjen.... Kjenner på kroppen at jeg blir stresset bare av tanken på å gå igjennom det en gang til, og har brukt lang til på å tørre å begynne å prøve i det hele tatt.... Hvor tidlig kan man eventuelt søke om planlangt KS. Er ikke gravid ennå, men håper å bli det snart......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138436498-hvem-kontakter-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her. Men jeg hadde angst for å bli gravid etter førstemann (som endte i hasteKS) og var til samtale før jeg våget bli gravid igjen. Så jeg hadde samtale uten å være gravid, legen min sendte forespørsel og jeg fikk time. Der ble det avtalt at jeg skulle få velge selv dersom jeg skulle ønske flere barn. Da jeg ble gravid fikk jeg ny samtale der de gikk gjennom første fødsel men jeg ble ikke overtalt til noe og det ble planlagt KS. Jeg ville kontaktet legen min om du er gravid eller ei og komme meg til samtale så snart som mulig. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...