Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har fått beskjed fra klinikken om at de ønsker at jeg tar en UL før oppstart på neste forsøk. Når skal jeg ta den? Er det for tidlig og ta den første blødningsdag ( klinikken vil bare vite om alt ser bra ut)? Jeg skal ha blødning 31.august, og skal egentlig starte på Progynova den dagen... What to do?
MK73 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei, Frøya. Godt å se at du står på! Til spørsmålet ditt: Jeg antar at klinikken vil kunne fortellle deg på hvilket tidspunkt de ønsker at du tar UL.. Sånn uten videre skulle jeg tro at tidspunktet egentlig ikke betyr noe så lenge man ikke ser etter noe spesielt (du nevnte at det bare var en sjekk for å se at alt er OK) - så vil jo legen vurdere det ut ifra hvor du er i syklus på det aktuelle tidspunktet. Lykke til med denne runden. Denne gangen går det i boks!!
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Tusen takk:) Jeg tenkte jeg skulle spørre dere først før jeg sendte mail til klinikken:)) Men så har jeg nå da oppdaget at 31.august er en søndag, så da blir det UL og oppstart på Progynova 1.sep. i stedet:) Hvordan er ståa hos deg for tiden??
MK73 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Tja, er i ventemodus.. Skal til oppstartssamtale hos Aleris neste uke, så nå går vi over i det private for en ny "pakke" (3 forsøk, tenker jeg, før vi gir oss og går over til adopsjon). Så jeg har samlet inn journalutskrifter og sendt samboer til ny vurdering hos Purvis. Her skal intet (av rasjonelle tiltak..) være uprøvd! Litt usikker på om jeg skal ta akupunktur denne gangen. Gjorde det sist, og det ga verken flere egg eller bedre befrukting eller utvikling av eggene. Reduserte nok litt på bivirkningene og hjalp mentalt mhp avslapning, men usikker på om det er verdt 400,- i uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå