Gå til innhold

Dilemma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 15 og for ca et år siden hadde jeg en nokså alvorlig depresjon. Jeg ble frisk etter et halvt år, men er nå livredd for å falle tilbake.

Jeg er svært trett og sliten og jobben føles derfor som et ork. I det siste har jeg begynt å gråte uten å kunne kontrollere dette flere ganger på jobb. Forrige gang slet jeg med dårlig selvtillit pga av mye forskjellig, men det ble ikke bedre av at jeg ikke hadde nok å gjøre på jobben. Jeg satt dermed store deler av dagen å følte meg ubrukelig. Selv om jeg nå har byttet jobb så kjenner jeg litt på den samme følelsen igjen. Jeg har ikke nok å gjøre og dermed kommer tankene tilbake.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre fordi det tærer så innmari på meg å jobbe, men selvtilliten blir jo ikke akkurat bedre av å gå hjemme. Da føler jeg meg hvertfall ubrukelig.

Setter stor pris på alle tanker og erfaringer dere vil dele med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vert deg så hadde jeg villet gått til terapeut i svangerskapet for å unngå svangerskapsdepresjon og fødseldepresjon.

Jeg har fått fødselsdepresjon og sliter skikkelig........... Har begynt med terapi og føler at det hjelper på:)

Lykke til. Dette skal du klare:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...