moemaria Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg er i uke 15 og for ca et år siden hadde jeg en nokså alvorlig depresjon. Jeg ble frisk etter et halvt år, men er nå livredd for å falle tilbake. Jeg er svært trett og sliten og jobben føles derfor som et ork. I det siste har jeg begynt å gråte uten å kunne kontrollere dette flere ganger på jobb. Forrige gang slet jeg med dårlig selvtillit pga av mye forskjellig, men det ble ikke bedre av at jeg ikke hadde nok å gjøre på jobben. Jeg satt dermed store deler av dagen å følte meg ubrukelig. Selv om jeg nå har byttet jobb så kjenner jeg litt på den samme følelsen igjen. Jeg har ikke nok å gjøre og dermed kommer tankene tilbake. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre fordi det tærer så innmari på meg å jobbe, men selvtilliten blir jo ikke akkurat bedre av å gå hjemme. Da føler jeg meg hvertfall ubrukelig. Setter stor pris på alle tanker og erfaringer dere vil dele med meg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hadde jeg vert deg så hadde jeg villet gått til terapeut i svangerskapet for å unngå svangerskapsdepresjon og fødseldepresjon. Jeg har fått fødselsdepresjon og sliter skikkelig........... Har begynt med terapi og føler at det hjelper på Lykke til. Dette skal du klare:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå