Gå til innhold

tenner på tur? (lagt ut for ei venninde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er 3,5 mnd gammel og hun er sinna som bare det i dag og griner og hyler. Gnager som bare det på nevene og sikler som en hund, er det tenner som er på vei eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt mer info, begynte med dette på søndag, skrev litt feil jeg. har ikke feber, gommen er lyserød med en en liten kul, men den er ikke hard.

Skrevet

det er jo noen som er født med tenner, så trenger ikke være for tidlig. men mest vanlig er det å begynne med tenner rundt et halvt år.

vanskelig å si om det er tenner, lurer på det ofte her og når tulla er grinete men ofte er det noe annet.

en rød kul kan jo høres ut som det er en tann på gang da, men her hadde tulla en rød kul i 2 mnd før tanna kom.. er det noe hvit flekk som ser ut som et riskorn der kanskje?

i den alderen er det jo mange som sikler og gnager mye uansett så vanskelig å si. lille vennen min gnagde og sikla i MANGE uker før tanna kom

men hun begynte med litt rar mage ca en uke før tanna kom, hun har begynt med det her igjen, så regner med at det snart kommer en til. ikke alle er plaget med magen rundt tann frembrudd, men mange;)

Skrevet

Det tar jo gjerne lang tid før tanna kommer ut fra de begynner å kjenne det.

Skrevet

jenta min er 4 mnd å har akkurat fått sin første tann :)) (ordentlig stas :) )

Hun har ikke hatt feber, eller vært spesielt grinete- men hun har spist å stukket alt hun har kommet over i munnen i et par måneder. Hun har så å si alltid noe i munnen, gnæger skikkelig på alt.

Skrevet

Hores ut som tenner. Alle mine 3 har startet tann prosessen rundt 2 mnd. og fått de 2 nede rundt 3 mnd. og de to oppe rundt 4-5 mnd. Feberen er somregel veldig lav i forbindelse med tenner. Ikke som feber når de er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...