Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Nå har hun hatt 4 uker med dagmamma fri og vi har prøvd og prøvd å gi henne middag, både hjemmelaget og på glass. Ikke spesielt interessert kan du si, fullstendig hysterisk når vi kommer med det der ... Begynte til dagmamma igjen i går.. Satt så pent og pyntelig å spiste middagen sin når jeg kom... WHY?? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal spise middag i helgene... Sånn var det før ferien også, spiser middag hos dagmamma, men ikke sammen med oss. Om det er jeg, pappa, mormor, farmor som prøver, så NEI vil ikke ha... Bare jeg som har ei sånn rar lita tulle.. Gode råd mottas med takk
DoubleTrouble Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei! Etter alle de årene jeg har jobbet i bhg, har jeg erfart at barna prøver ut foreldrene mere enn fremmede. Vi har hvert år foreldre som sier at barna deres nekter både og sove i vogn og spise mat. På bhg går det så fint. Vet ikke hva som gjør, men det er vel en form for utårøving tror jeg.Man må bare ha tolmodighet å prøve og prøve. Sliter selv med mine tvillinger som nekter å spise middag. Spiser 3-4 teskjeer så ikke mer. Fortvilende egentlig.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 mm, veldig fustrerende.. Du er heldig som får i dem 3-4 skjeer, kommer tidvis ikke så langt engang.. Fekter og hyler bare hun ser skålen Skjønner at det er testing, men er liksom til de grader forskjell på hjemme og hos dagmamma. Urettferdig, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå