Gå til innhold

Lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen synspunkter på om det er nødvendig med lekegrind og hvor tidlig den evt. bør tas i bruk? Har hørt at jo tidligere jo bedre slik at barnet vender seg til å være oppi der før h*n begynner å åle / krabbe...

Vi tenker å kjøpe da det er praktisk å ha henne oppi der innimellom etter hvert :) Når man dusjer, lager mat, husarbeid etc. Vi har 2 etg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte leke grind da vesla var ca 3 måneder. Angrer på at jeg ikke kjøpte det før. Veldig kjekt og nå stor koser hun seg der om morgenen når jeg ordnre meg. Hun er nå 4,5 måned

Skrevet

har hatt lekegrind hele tiden og bruker den som dagseng. Satser på at hun vil like å være oppi den som sikker plassering/trygg krok. Både hvis hun vil ha litt tid alene og når jeg må ordne noe.

Så langt er både babyen og jeg fornøyde!

Skrevet

Lurt å begynne tidlig, før de skjønner at det er mye bedre å ligge på gulvet. vi har hatt det siden han var ca 6 uker, liker å ligge der litt, men det er mer stas å ligge på gulvet sammen med storebror. Han er nok litt i en mellom fase som han helst vil komme seg litt frem men får det ikke helt til. Han er 4,5 mnd, vi valgte å ha det denne gangen siden vi nå har 2 etg. og en større gutt som ikke klarer å gå normalt kun løpe, og pga. cp snubler lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...