Gå til innhold

VANNJOGGING PÅ GJØVIK

Anbefalte innlegg

Flere som har tenkt å starte opp med vannjogging pga.av bekkenplager???

-Jeg har fått rekvisisjon av legen, og venter bare på at han skal starte opp igjen; for bekkenet blir jo bare vondere og vondere:(!!!

Starter 1. sept i Tranberg, og han er der man, ons, tors og fredag..

14.45-15.30

15.30-16.15

16.15-17.00

Gratis ved bekkenplager på rekvisisjon....

-Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138435320-vannjogging-p%C3%A5-gj%C3%B8vik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jeg går også der! Eller... Har vært der en gang da :P har blitt diagnostisert over en lav sko, men det er kjekt, litt gratis svømming ;) Holdt på å fnise meg i hjel når jeg var der sist. Den mest merkelige, morsomme, rare og artige tingen jeg har gjort på lenge! Følte meg helt rar i bassenget! *ler*

Hei Stine Eirin. Når var du der?? Har jeg sett deg der tro?? Sorry, men jeg og navn... hehe...

Ja, var litt pussig den vannjogginga, men jammen kjente jeg det godt i bekkenet.. Utrolig deilig å være vektløs, når alt man foretar seg ellers virker negativt inn på bekkenet.

Koselig at du vil være med på treff på mandag. Da sees vi der:)

Annonse

Hei! Jeg var på vannjoggingen mandag og torsdag i forrige uke! Helt topp:) Godt å kunne trene en halvtime uten å få så vondt og stivne i bekkenet pga belastning. Det er mest for trening..fysioterapeuten sa du ikke kunne vente å bli "helbredet" :)

Man føler seg litt rar første gangen ja:) hiihh...

På torsdag var vannet nesten for varmt. Varmes opp pga babysvømmingen på kvelden. Jeg ble faktisk svimmel og uvel. Han sa vannet er enda varmere på fredager. Satser derfor på å dra på mandager og onsdager. Skal dit i dag.'

Bad bare legen min om rekvisisjon på vannjogging pga bekkenplager...vet ikke hvor mye du må betale hvis du ikke har rekvisisjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...