Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan få vesle frøken til å ikke få hysterisk anfall når ho blir lagt i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vogntrøbbel. Frøkna vil ha med seg alt som skjer og har gjort det siden hun var under 2mnd...er nå 4,5mnd.

Jeg legger dyne eller pledd i ryggen slik at hun får en liten helling oppover, akkurat så mye som er mulig før hun siger nedover - dvs ikke så mye som skal til for at hun får se litt ut. Jeg har også den skjermen litt ned så hun får se litt ut. Når hun blir lei av det, legger jeg henne på magen, med en dyne under slik at hun kommer opp og får titta. Har med mange forskjellige leker også, så jeg kan bytte etterhvert som hun blir lei. Men søvn blir det ikke noe av for oss i vogna heller.....og jeg som hadde sett for meg de laange gåturene...:-)

Skrevet

Førstemann var slik.. Han likte seg ikke i vogna før han ble litt over 4 mnd og jeg støttet han opp med puter og pledd så han fikk se omverden! Da først kom vi oss på tur.. Prøvde x antall ganger før det, men endte med løping hjemover med en hylgråtende baby i vogna.. Grusomt! Midt på vintern også så var ikke mulig å bare ta han opp.

Sakte tilvenning med skjermen nede og masse lys kanskje? Eller bare prøving framover til det plutselig går en dag..

Skrevet

Snuppa sluttet å like vognen når hun var rundt 9 mnd...sutra og ville ikke sitte der...så da pakka vi den vekk for godt. Vurderer å ikke bruke vogn til neste i det hele tatt, da eg synes det er veldig upraktisk også i de fleste situasjoner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...