Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi er inne på kles-tråden... Hvilke typer regntøy er dere fornøyd med? Trenger BRA regntøy til en skikkelig utegutt på 4,5 år som alltid blir våt og sølete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt reflex sitt regntøy og er veldig veldig fornøyd med dette. Har også brukt vårdressen fra Reima som regntøy. Er egentlig veldig fønøyd med den. Da kommer jo ingenting gjennom der med livet, men har ikke opplevd at det har gjort det på regntøy heller. Der mine blir våte er opp armene og kanskje i bena. Men der tror jeg det er umulig å holde mine barn tørre.. I år har jeg kjøpt reflex sin vår dress. Den sier de jo ikke er vanntett da, men folk som har prøvd den sier den er egentlig det.. Tenkte jeg skulle prøve Reflex sin vinter dress også..

Skrevet

Jeg har også god erfaring med reflex sine regnklær. Min jente har hatt dette og kan ikke huske at hun noen gang har blitt våt. Hun liker veldig godt å hoppe i sølepyttene i barnehagen.:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Meget godt fornøyd med reflex!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bruker også Reflex sitt, billig og veldig bra :)

Skrevet

Vi har regntøy fra polarn o pyret, veldig fornøyd med dette :) får + hos oss fordi det ikke har hette med tanke på sikkerher (redusert synsvinkel når barnet har hetten på), bruker heller tilhørende sydvest..

De har også veldig bra fleece til å bruke under regntøyet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...