Dodlimammatil2 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg var på ultralyd i dag 13+4 og der var det jaggu tvillinger gitt hurra, dobbelt så gøy
Dodlimammatil2 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2008 Etter en pp med pergo enkel kur ;-) (Må legge til at vi har tvillinger på begge sidene i slekta)
VilsågjernehaBIM Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 så gøy! vet ikke om jeg hadde klart å ta det så positivt umiddelbart om jeg hadde fått vite det var tvillinger. men så har vi 2 fra før og skal bare prøve på 1 liten sistemann .... Tror jeg måtte gå noen runder med meg selv ja. Men så er jo det "bivirkningene" med Pergo å da, så man blir jo ikke så sjokkert kanskje. Jeg tok dobbel kur fra dag 2-6, når tok du dine? Lykke til, og grattis igjen!
Dodlimammatil2 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg tror jeg tok min første tabelett på dag 5, og så fem dager fremover :-) vi har ingen barn fra før, og har prøvd i nesten 3 år, så for oss er det kun jubel i heimen :-)
VilsågjernehaBIM Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 hihi, ja det skjønner jeg godt! slår jo to fluer i en smekk der da for oss ville det bydd på litt mer utfordringer (hus & bil & utstyr), så jeg krysser fingrene for 1 når vi skal på tidlig ul
Nullenusken Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Gratulerer såååå mye med tvillinger, Dodli!!!!!!! Må være en fantastisk opplevelse å se TO små hjerter som slår!!! Om jeg blir gravid med en eller to, blir jeg overlykkelig uansett.... Vil bare bli gravid nå jeg!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Så fantastisk!!!! Gratulerer såååå mye!!!!!
så gla' Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Gratulerer så masse!!! Så moro med tvillinger. Jeg er nettopp ferdig med pergokur nr. 2 nå og er midt i el tiden nå. Jeg tar gjerne tvillinger jeg:-))
Lillemor i magen <3 Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Så morsomt!! Gratulerer med to spirer!! Ønsker deg lykke til fremover! Fint å se at det lykkes for noen som har prøvd så lenge!
Dodlimammatil2 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk alle sammen, sender alt overflødig babystøv til dere **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Nå får vi krysse fingrene for at de blir der inne til januar neste år :-) (Tror vi slitere har en tendens til å være enda reddere enn vanlig, og det kjenner jeg at jeg er enda...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå