Gå til innhold

Emmaljunga edge duo combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor mye denne vognen koster i sverige, og eventuelt når di pleier å ha salg på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga praktiserer visst ikke noe salg på produktene sine, fikk jeg vite av forhandler i Norge, da jeg forhørte meg om dette selv i forhold til en Edge. Fordi de selger ut absolutt alle vogner de produserer uansett, så de behøver ikke sette ned prisene, til og med ikke nå når 09 modellene kommer i butikken. (Kan jo være bare noe hun sa for å prøve å få meg til å kjøpe der og da, hehe.)

Jeg var i kontakt med en dame på mail som har butikk i sverige, nær grensa, mener den het kattis baby shop (søk på google) og hun solgte duo edge litt billigere enn her, og var veldig hjelpsom, sa hun kunne holde av en vogn til meg osv, men man sparte ikke mer enn 6-700 kr mener jeg å huske, så jeg endte opp med å kjøpe en veldig pent brukt en her isteden.

Skrevet

Jeg fikk vite det samme hos en forhandler i Bergen,hun sa de kunne miste løyve sitt til å selge emmaljunga om hun satt ned prisene,men om man kjøpte flere ting samtidig kunne hun slå av noe. Jeg kjøpte emmaljunga bilsetet og smart duo kombi vognen,og fikk da 500kr avslag på vognen. Dette var på nattåpent,og de hadde masse salg i butikken,deriblandt halv pris på bilsetene til emmaljunga...så....er det bare vognene de ikke har lov til å selge på tilbud? :P

Eller ble jeg bare grundig lurt? hehe

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo Combi 2009-modell på Kattis i Strømstad - sparte nesten kr 2.000 i forhold til her hjemme. Dette pga kronekurs + at vi fikk med tilhørende stelleveske med på kjøpet (samt at økningen i pris på 09-modeller i Norge var høyere enn i Sverige) - stellevesken ville vi ikke fått i Norge (i alle fall ikke i de 2 butikkene vi var og forhørte oss om pris i) - så valget var jo rimelig greit.

Skrevet

Hmmm... syns det høres merkelig ut... vi fikk 20% avslag på vår edge duo her i Norge

Skrevet

Syns å huske (ammetåke) at vi endte opp med å betale ca 6200 NOK for denne vogna med classic understell (dette var i vår, på 2008-modell). Dette var på Kattis Babyshop i Strømstad. Var veldig fornøyd med servicen, og vi fikk med stelleveske i prisen. Er forøvrig veldig fornøyd med vogna nå som vi faktisk har tatt den i bruk.... Lykke til!

Skrevet

I fjor høst var det en forhandler her i hvert fall, som hadde 2000kr avslag tror jeg det var, på utgående modell.

Skrevet

Vi var nettopp i Danmark og der kjøpte vi emmaljunga edge duo combi 2008 modell, med sports understell (den dyreste) og sparte 2000kr! Så det var jeg veldig fornøyd med =)

Skrevet

Jeg kjøpte min vogn i tyskland og spare ganske masse penger! Kjøpte 2007 modellen i fjor sommer og betalte rett over 4500 for den!

Skrevet

Vurderer å selge min helt nye, ubrukte 2008 modell med sportsunderstell i fargen platina, 5500 kr + evt frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...