Gå til innhold

3 mnd og 6 kg-58 lang....... for mye???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lillemann en stor gutt eller?

venninda mi har ei jente på 4 mnd og 6 kg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, det er ikke mye.. Lillemann her var 6675 og 64,5 på 3mnd kontrollen (var 14 uker da han var der).. Ser her inne at det er de som har babyer som er større enn våre..Du kan jo plotte inn vekt og lengde på percentilskjema selv, så ser du hvordan han ligger på kurven...

Skrevet

Mye, nei....

Mini var 64,5cm og 8140g på 3 mnd kontroll (3 uker over tiden)

Skrevet

Min var 6880 og 63 cm på 3 mnd. skal på 4 mnd i dag og er veldig spent

Skrevet

Hehe, nei ikke akkurat. Jenta mi er 6 uker, 5,2 kilo og 55,5 cm lang og sunn og frisk :-) Var 3,5 kilo og 49 cm da hun ble født, så hun har matvett ;-)

Skrevet

Gutter er gjerne større en jenter.. så dumt å samenligne seg med jenter. Min gutt 3 mnd, 6350 g og 60 cm

Skrevet

Min var en uke over tre månder, da veide han 7850 og var 65 cm lang. Stor og deilig gutt!!:-)

Skrevet

Jenta mi var 6755 og 58 cm, så en god del tyngre i forhold til lengde. På helsestasjonen sa de at barn som får mm ikke blir for store/tjukke...

Jenta var 2800 da hun var født, så vektøkningen har jo vært forholdsvis stor:-)

Skrevet

lillemann 15.08.08: Hvor er det man finner disse percentilskjemaene hvor man kan plotte inn vekta selv?

Skrevet

Støtter den.

De løper det av seg når de blir større (og skulle de ikke gjøre det... ja da er det kanskje et problem...)

Skrevet

Er vel heller venninna di si som er litt i tynneste laget, dog sikkert innen for normalen hun også.

Mi jente er 4 mnd om ei uke og er 7,1 kg og 63 lang.

Skrevet

Min gutt er 2,5 måneder og veier 7 kg og 65 cm lang, han ser ikke tjukk ut, bare nydelig.:-)

Skrevet

du finner dem på babyverden tror jeg.. også i den boka fra babyverden som deles ut på sykehuset..

Skrevet

Min var 5,7kg og 60 lang på 6 ukers kontrollen ( på dagen)

Skrevet

ikke stor synes jeg. jenten min er stor(men følger kurven sin) var 62 cm lang og 7270 g på 3 mnds kontrollen. ser ikke tykke ut, men ser ut til at "vekten" sitter i bollekinnene hennes;)

Skrevet

Ikke i det hele tatt!

Min lille klump var 8.1 kg og 65cm på 3 mnd. kontrollen. 4.2 kg og 54cm når han blefodt.

Det viktigste er ikke hva de veier/lenngde, men om de vokser 'riktig' ift. fodsel mål.

Skrevet

jenten min var 6.2 kg og 62 cm da hun var 3 mnd...

lillebroren er 3 mnd nå. han var 7 kg når jeg veide han på 3 mnd dagen..;) god og rund..;)

Skrevet

Min sønn var 7 kg og 62 cm på tremånederskontrollen. Og ingen der sa at han var for stor ;)

Skrevet

Min var 6260 gram og 58cm på 6 ukerskontrollen.

Gutter er stort sett større enn jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...