Gå til innhold

svangerskapskurs??

Anbefalte innlegg

Hei, alle!

Jeg er førstegangsfødende og rimelig grønn på alle felter, og nå lurer jeg på svangerskapskurs. Jeg har termin 2. desember. Når bør man tenke på å melde seg på svangerskapskurs? Hvor henvender man seg? Var på kontroll i dag, men kom ikke på spørsmålet da, selvsagt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138434453-svangerskapskurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har anmælt mig till kurser på Ullevåls sjukhus (før att jag ska føda dær). Hør med det sjukhuset dær du ska føda. Det bør du gøra med en gång. Jag har termin 7:e december och jag anmælde mig før en månad sedan. Har inte fått något svar om vi kommer med æn men det kommer væl.

Annonse

Jeg har termin 11 desember, vi var på kurs i sommer, siden kommende pappaen er i millitæret og det var eneste kurset han var hjemme på og kunne bli med på. Det var veldig grei informasjon vi fikk, og fikk omvisning på føden og fødeloftet :) Det var nok litt tidlig og ta kurset allerede da, har glemt en del av informasjonen vi fikk, men siden begge var på kurset husker vi litt hver, og kommer på ting etterhvert som tiden går og leser om fødsel osv:) Anbefaler svangerskaps kurs jeg hvertdall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...