Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil bytte fastlege, men det hadde vært greit å vite hvem som var BRA før jeg gjorde det Setter veldig pris på hjelp
Frk. uflaks Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg var kjempe heldig å fikk en super lege da jeg flytta til Sarpsborg, Dr. Yngvar Dahle på Grålum. Anbefaøles på det sterkeste! Er kjempe fornøyd
TingeL Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Vet ikke om jeg kjenner noen ok leger,men anbefaler ihvertfall IKKE tom franer eller bernt lyche-sæther!!!styr unna om du kan
ambumamma Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 jeg prøver å bytte lege jeg og, men det er veldig få som har ledig. Eneste allrighte av de ledige er hun sissel på hannestad legekontor
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Legen jeg har er veldig koselig! Han er idretslege og er kjempe koselig! Han heter benny adelved. Holder til på storbyen legesenter... Moksnes å er flink og dyktig. Ellers så er det aamelfot på Lande. det er gode leger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå