Gå til innhold

Hun åler seg fremover!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så morsomt!!! Første gang hun gjør det ordentlig og helt bevisst! Skulle ha tak i mammas Pepsimax-flaske.... hehe. Litt tidlig å bli brusdranker når man ikke er fylt 7 mnd vel.... Tihi

Får i hvertfall leke med flaska her og det er kjempestas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle akkurat til å skrive et innlegg selv jeg, jenta mi blir 7 mnd på torsdag og ålte seg i dag morges for første gang!! etter pappas pepsi max flaske, hehe;) så gøy, utrolig stolt mamma her iallefall!!

Skrevet

Så morro:-) Lov å være stolt da ja!

Er en helt ny verden som åpner seg for se små når de får til dette.

Her ligger cd`er strødd, og jeg har måttet flytte vekk noen av stueplantene, for de er giftige...

Har også stått i krabbestilling i 1 mnd, så lurer på når den koden knekkes.

Artig tid dette her:-)

Skrevet

Stolt mor nå ja :-) Hun har også stått i krabbestilling en måneds tid. Og tar krabbetak med begge beina, men får ikke riktig med seg armene.

Har allerede ålt seg bakover noen ukers tid så planter er allerede flyttet. Men da har det ikke gått så fort og ikke så bevisst. Tror vi skal gå til innkjøp av stikkontakt-sikring og grind foran ovnen nå ja. Blir 7 mnd på lørdag, jenta mi da.

Skrevet

Samme her, har ikke helt skjønt at han må flytte armene...

Noen ganger setter han tærne nedi og trekker knærne opp. Ser ut som at han skal ta armhevinger, hehe.

Gutten min er 6 mnd i dag:-)

Skrevet

Akkurat sånn gjør jenta mi også! Hvis hun bare tør å slippe seg ned på siden, så sitter hun. Men det skjønner hun ikke. :-) Sukk. Det skjer så mye hele tiden og hun blir så stor!!

Skrevet

Hehe, ja det er mye som skal prøves ut og erfares!

Gleder meg til den dagen han får det til, blir stas ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...